Podobne artykuły
-
BIESZCZADY I DŁUGO, DŁUGO NIC
strony lokalne GW - Rzeszów
Kiedy mówią Podkarpacie, myślą: Bieszczady, świeże powietrze, wolność i przestrzeń. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Demo Effective Launching z Krakowa, która pracuje nad strategią marki i promocji Podkarpacia, to najczęstsze skojarzenia z naszym regionem mieszkańców innych regionów Polski
-
Opolskie, czyli festiwal
strony lokalne GW - Opole
Choć samorząd województwa postawił na kampanię "Opolskie kwitnące", to z przyrodą kojarzy nas zaledwie 3 proc. badanych - tak wynika z badań, jakie przeprowadziła firma Imas International. Największym symbolem Opolszczyzny jest wciąż Festiwal Polskiej Piosenki
-
DEMOKRACJA BEZ NAS
strony lokalne GW - Rzeszów
Po 20 latach od przełomu z 1989 r. rzeszowianie są przekonani, że nie mają możliwości kontrolowania lokalnych władz, co więcej - zupełnie nie wierzą, że mają wpływ na to, co dzieje się w ich mieście. Tak wynika z badań, które przeprowadzili socjolodzy z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego z inicjatywy "Gazety" na jubileusz 20-lecia wolnej Polski