Nie wierz dziewczynom z Eurobanku, bo się natniesz

[podpis] REKLAMĘ PRZEŚWIETLIŁ MACIEJ SAMCIK
Gazeta Wyborcza nr 226, wydanie z dnia 27/09/2010Biznes | Ludzie | Pieniądze, str. 35

PRZEŚWIETLAMY REKLAMY: DWIE PROMOCJE NARAZ W EUROBANKU

Nie wierz dziewczynom z Eurobanku, bo się natniesz

Po wakacyjnej przerwie wracamy z naszym cyklem "Prześwietlamy reklamy". Latem bankowych reklam było jak na lekarstwo, więc częściej czytaliście na łamach poniedziałkowego magazynu porady z cyklu "Co dwie głowy to nie jedna", a ostatnio również "Poczet głupich prowizji". Ale ponieważ jesienią sypnęło bankowymi reklamami, nie może zabraknąć również waszego ulubionego "prześwietlania".Na pierwszy ogień wziąłem tyleż seksowną, co bałamutną reklamę wrocławskiego Eurobanku. "Mam słabość do dwóch naraz...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Niepewny koniec kredytowej smuty w polskich bankach

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Co dziesiąty Polak chciałby sfinansować tegoroczne święta Bożego Narodzenia z pomocą bankowej pożyczki. Komisja Nadzoru Finansowego zapowiada zdjęcie bankom części ograniczeń w pożyczaniu pieniędzy. Czy to zakończy największe od siedmiu lat załamanie na rynku kredytów konsumpcyjnych? Wątpliwe

  • Pożyczać to nie grzech, ale pożyczaj z głową

    BANK DA SIĘ LUBIĆ

    Zaciągnięcie szybkiej pożyczki gotówkowej to dla wielu z nas pierwszy istotny kontakt z instytucją finansową. Jak pożyczać mądrze, by się nie sparzyć?

  • Zawyżone ubezpieczenie kredytu: można wygrać z bankiem!

    Gazeta Wyborcza

    Od dziś w magazynie "Biznes Ludzie Pieniądze" nowa rubryka, która będzie ukazywała się na zmianę z "Prześwietlamy reklamy". W ramach "Co dwie głowy" będę pomagał rozwiązywać problemy klientów banków,

Polecane tematy