Czy przez Facebook staliśmy się nudni?

[podpis] JOANNA SOSNOWSKA
Teleinformatyka nr 234, wydanie z dnia 06/10/2010, str. 4

Czy przez Facebook staliśmy się nudni?

Serwisy społecznościowe nie zwalniają. Facebook idzie po miliard użytkowników, Twitter na Zachodzie cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Tymczasem nowe badania udowadniają, że tak naprawdę bardzo niewiele przyczyniamy się do ich rozwoju. Wolimy raczej podglądać, co robią inni, niż tworzyćForrester Research sprawdził zachowania w serwisach społecznościowych ponad 275 tysięcy osób z całego świata. Ogólny wniosek z ankiety potwierdzać może wcześniejsze przypuszczenia - proporcja twórców treści...

[autor fot./rys] RADOSŁAW JÓŹWIAK
RP-ORX

Podobne artykuły

  • Naukowiec wśród przyjaciół

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Tajemnic ludzkiego umysłu można dociekać bez trepanacji czaszki i kosztownych skanerów. Również ekonomiści spragnieni wiedzy o ludzkich emocjach i procesach decyzyjnych w organizacjach coraz chętniej zaglądają nam do komórek i profili w serwisach społecznościowych. Czego mogą się dowiedzieć?

  • Słowak płaci za informacje w internecie

    Gazeta Wyborcza

    Słowacka firma Piano Media namówiła największych krajowych wydawców do wprowadzenia opłat za czytanie gazet w sieci. Teraz myśli o ekspansji zagranicznej

  • Co łączy Groupona z Tauronem?

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Serwisy zakupów tracą sympatię inwestorów, na ich strony wchodzi też mniej użytkowników. Szefowie spółek nie mówią o kryzysie, ale przyznają, że muszą się bardziej starać. Jak to robią?

Polecane tematy