Pod lupą

Logo nr 10, wydanie z dnia 01/10/2010RYNEK, str. 124

Pod lupą

Zobaczyłem spot reklamowy najsławniejszego ostatnio napoju Oshee i postanowiłem spróbować. Nie, nie wizyty w siłowni, bo z występującym w filmie czarnoskórym, doskonale zbudowanym facetem nie mam co konkurować. Chodzi o rybkę, która spróbowawszy oshee, obudziła w sobie bestię. Ja także postanowiłem obudzić. Warunki po temu były doskonałe: po ostatniej burzy wyłączyli prąd, więc w domu paliły się świeczki - było cicho i nastrojowo. Co można robić, gdy ciemno i cicho... No i wtedy pomyślałem o bes...

[autor fot./rys] Zdjęcia: ALBERT ZAWADA, MATERIAŁY PRASOWE (montaż)
RP-MVC

Podobne artykuły

  • Niezłe zioło

    Wysokie Obcasy Kraj

    Jaka jest w daniu rola stewii, do czego dodać werbenę, jak smakuje rukiew?

  • Stekowe noże schwyćcie w dłoń!

    strony lokalne GW - Warszawa

    Trwa konkurs na najlepszą warszawską restaurację tego roku. Dziś Maciej Nowak poleca boski rozbratel z Jury Krakowsko-Częstochowskiej i szpik w rurach, którym można się delektować w jednym z pięciu nominowanych miejsc - Butchery & Wine.

  • KTO MA UMIERAĆ ZA ŁKS

    strony lokalne GW - Łódź

    Przesuwając podstawowych piłkarzy do Młodej Ekstraklasy, szefowie ŁKS-u zachowali się co najmniej nieelegancko. I zamiast zaoszczędzić, narażają się na dodatkowe koszty, a do tego tracą wizerunkowo - pisze

Polecane tematy