Mocne wejście Hyundaia w klasie średniej

[podpis] MARCIN LEWANDOWSKI;MARCIN SOBOLEWSKI
strony lokalne GW - Bydgoszcz nr 299, wydanie z dnia 23/12/2010Motoryzacja, str. 5

Mocne wejście Hyundaia w klasie średniej

Kompaktowy model i30 odniósł spory sukces na rynku europejskim. Czy większy i40, konkurujący w klasie średniej też podbije nasze serca, zmniejszając tym samym sprzedaż marek japońskich i europejskich?Zapowiedzią koncepcji stylistycznej był Hyundai Genus Concept, pokazany światu już w 2006 roku. Ostateczna wersja gotowego do produkcji Hyundaia i40 jest oparta na Genusie, chociaż wprowadzono wiele zmian. Patrząc od przodu, można odnieść wrażenie, że patrzymy na Peugeota 407 po gruntownym liftingu,...

[autor fot./rys] HYUNDAI
BS-DLO

Podobne artykuły

  • Jestem dumny, bo jestem z Polski

    Metro - Warszawa

    Coraz więcej producentów nakleja na produkty "Jestem z Polski". Są sklepy, które reklamują się tym, że sprzedają tylko polskie towary. Czy na takim patriotyzmie da się zarobić?

  • Jestem dumny, bo jestem z Polski

    Złote klucze

    Coraz więcej producentów nakleja na produkty "Jestem z Polski". Są sklepy, które reklamują się tym, że sprzedają tylko polskie towary. Czy na takim patriotyzmie da się zarobić?

  • Dobre, bo niepolskie

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza

    Czy polskie firmy są patriotyczne? Rzadko się chwalą, gdzie produkują swoje wyroby, a jeszcze rzadziej podpierają się polskością w promocji swoich towarów nawet w kraju. Wstydzą się? A czy ty kupujesz nasze produkty dlatego, że mają napis "Made in Poland"?

Polecane tematy