Wielka Ucieczka i nieudany marketing

[podpis] TOMASZ NESTEROWICZ
strony lokalne GW - Zielona Góra nr 13, wydanie z dnia 18/01/2011Z drugiej strony, str. 2

Wielka Ucieczka i nieudany marketing

Nie będę polemizował z opinią Pana Pawła Lichtańskiego, rzecznika prasowego Urzędu Miasta Żagań, na temat zielonogórskiego Winobrania (list w GW, 14 stycznia br.). Może rzeczywiście nasze święto wina widziane z perspektywy aglomeracji, jaką niewątpliwie jest Żagań, jawi się jako impreza powiatowa o ledwie kilkusetletniej tradycji. Przyjmuję, że rzeczywiście tak jest i opinia taka nie bulwersuje mnie w najmniejszym stopniu.Sprzeciw mój budzi jednak mówienie o "Wielkiej Ucieczce" w kontekście mark...

ZI-DLO

Podobne artykuły

  • Na Rynku tylko trzy albo cztery dorożki

    GW Kraków

    Jestem zdziwiony wielością wzorów i kolorów krakowskich "dorożek". Piszę w cudzysłowie, bo owe pojazdy zatraciły już swój dorożkarski charakter. Skoro fiakrzy w pogoni za zarobkiem konkurują ze sobą

  • Montują zdroje na Piotrkowskiej

    strony lokalne GW - Łódź

    Do końca maja w czterech miejscach w centrum Łodzi staną rzeźby, przy których będzie można orzeźwić się chłodną wodą. Będzie z nich płynęła kranówka z miejskiej sieci

  • HEL ZA ELEKTRONICZNĄ BRAMKĄ

    strony lokalne GW - Gdańsk

    Szybka kolej podmiejska na Hel, nowe stacje na półwyspie, elektroniczne bramki - swoje pomysły przedstawia nasz czytelnik

Polecane tematy