Gdy towar nie jest na 100 proc.

[podpis] ROZMAWIAŁA JANINA ZŁAKOWSKA
Przewodnik po wyprzedażach nr 141, wydanie z dnia 18/06/2011, str. 6

Gdy towar nie jest na 100 proc.

O tym, czy mamy prawo reklamować uszkodzony towar i czy lepiej żądać wymiany, czy może zwrotu gotówki, mówi łódzki rzecznik konsumenta Zbigniew KwaśniewskiZBIGNIEW KWAŚNIEWSKI: Jesteśmy od wszystkiego. Działamy trochę na zasadzie lekarza pierwszego kontaktu. Udzielamy porad prawnych, możemy występować do handlowców z żądaniem udzielenia informacji, piszemy pozwy. W niektórych przypadkach wstępuję również w procentach cywilnych, gdzie jestem doradcą prawnym konsumenta. Mówię mu, jakie rozwiązanie...

[autor fot./rys] TOMASZ KOWALEWICZ
PO-OWN

Podobne artykuły

  • Gdy towar nie jest na 100 proc.

    Wyprzedaże

    O tym, czy mamy prawo reklamować uszkodzony towar i czy lepiej żądać wymiany, czy może zwrotu gotówki, mówi łódzki rzecznik konsumenta Zbigniew Kwaśniewski

  • Gdy towar nie jest na 100 proc.

    Przewodnik po wyprzedażach

    O tym, czy mamy prawo reklamować uszkodzony towar i czy lepiej żądać wymiany czy może zwrotu gotówki, mówi łódzki rzecznik konsumenta Zbigniew Kwaśniewski

  • Gdy towar nie jest na 100 proc.

    Przewodnik po wyprzedażach

    O tym, czy mamy prawo reklamować uszkodzony towar i czy lepiej żądać wymiany czy może zwrotu gotówki, mówi łódzki rzecznik konsumenta Zbigniew Kwaśniewski

Polecane tematy