TRZEBA SIĘ PRZEMĘCZYĆ, ALE BĘDZIE PIĘKNIE

[podpis] HANNA ZDANOWSKA
Gazeta Pasażera nr 240, wydanie z dnia 14/10/2011, str. 2

TRZEBA SIĘ PRZEMĘCZYĆ, ALE BĘDZIE PIĘKNIE

PREZYDENT ŁODZISzanowni państwo!W poniedziałek 17 października Łódź stanie się największym placem budowy w Polsce. Rozpoczynamy inwestycje, jakich jeszcze w naszym mieście nie było. Po latach zaniedbań zabieramy się ostro do pracy, ponieważ musimy nadgonić stracony czas.Jutro na starej stacji Łódź Fabryczna zatrzyma się ostatni pociąg w historii. Startujemy z budową nowego, najnowocześniejszego dworca w kraju, który w 2015 r. stanie się najważniejszym centrum komunikacyjnym w Polsce. Będą się na...

LO-ODJ

Podobne artykuły

  • Jak pociągi ominą Łódź Fabryczną?

    strony lokalne GW - Łódź

    Poznaliśmy rozkład jazdy pociągów po zamknięciu dworca Łódź Fabryczna. Większość składów wyruszy i zakończy bieg na stacji Łódź Widzew. W godzinach porannego i popołudniowego szczytu pociągi pojadą dodatkowo przez stacje Łódź Kaliska i Chojny

  • Ostatni dzień dworca Łódź Fabryczna

    strony lokalne GW - Łódź

    W sobotę z dworca Łódź Fabryczna odjedzie ostatni pociąg. Stacja kolejowa wraz z sąsiadującymi z nią przystankami autobusowymi zostanie zamknięta. Na nową stację pociągi wrócą dopiero za 42 miesiące. Jak do tego czasu będzie funkcjonować miasto?

  • Operacja na otwartym mieście

    Gazeta Pasażera

    Rozpoczyna się największa inwestycja w najnowszej historii Łodzi. Fragment miasta zostanie całkowicie przebudowany. Dworzec Łódź Fabryczna znajdzie się pod ziemią, aby w przyszłości pod miastem mogły przejeżdżać pociągi dużych prędkości

Polecane tematy