null

Podobne artykuły

  • W TV reklamy z błędami

    Gazeta Wyborcza

    Na posiedzeniu Komisji Kultury Języka PAN 23 marca br. zostałem zobowiązany do skierowania na ręce przewodniczącego Komitetu do spraw Radia i Telewizji "Polskie Radio i Telewizja" zdecydowanego prote

  • "W TV reklamy z błędami"

    Gazeta Wyborcza

    W związku z opublikowaniem przez "Gazetę" listu prof. dr. hab. [Walery] [Pisarek] "W TV reklamy z błędami" uprzejmie wyjaśniam, że list ten wpłynął do Telewizji Polskiej jako protest Komisji Kultury

  • Jelfa z błędami

    Gazeta Wyborcza

    (A) Według wstępnych danych ubiegłoroczny zysk netto jeleniogórskiej Jelfy wyniósł 153 mld 645 mln zł (w 1992 roku - 129 mld 185 mln zł). Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 831 mld 748 mln zł (575

Polecane tematy