Sztuka stawiania na półce

[podpis] VADIM MAKARENKO
Gazeta Wyborcza nr 301, wydanie z dnia 27/12/1999GOSPODARKA, str. 20

Merchandising, czyli reklama przez ekspozycję

Sztuka stawiania na półce

Kto z uczestników przedświątecznych szaleństw w supermarketach zdawał sobie sprawę z tego, że podlega marketingowej manipulacji?

I nie chodzi tu o fikcyjne i rzeczywiste rabaty czy zniżki, w których zaczynamy się orientować coraz lepiej. Idzie o układ produktów na półkach, który bardzo często wpływa na nasze decyzje. - Klient kupi wszystko, co jest ładnie opakowane i dobrze wyeksponowane - powiadają fachowcy.

Merchandising, bo tak się nazywa sztuka układania produktów n...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • Hamlet zabity słowami

    KOMPUTER

    Jest scena, której tak naprawdę nie ma. Są aktorzy, ale nie wiadomo dokładnie jacy i gdzie. Jest scenariusz, ale nikt ściśle się go nie trzyma. Nie myślcie, że zwariowałam. Po prostu próbuję najkróce

  • CUKIEREK Z ZAŚWIATÓW

    Gazeta Wyborcza

    "Księga Wielkich Życzeń" jest pełna aluzji do klasycznych filmów Hasa. Powiem od razu: mam kłopot z "Księgą Wielkich Życzeń". Jest to film drażniący i rozbrajający zarazem. Ostentacyjnie niemodny, sł

  • Wrzask z NBA

    Gazeta Wyborcza

    (W) Wczoraj po raz pierwszy dwie drużyny zawodowej ligi koszykówki NBA zagrały między sobą w Europie. W Paryżu Golden State Warriors pokonali Charlotte Hornets 132:116. Kilkanaście tysięcy widzów w p

Polecane tematy