Solorz w kablu?

[podpis] VADIM MAKARENKO
Gazeta Wyborcza nr 7, wydanie z dnia 10/01/2000GOSPODARKA, str. 25

Polsat i Dami

Solorz w kablu?

Udziałowcem radomskiej telewizji kablowej Dami może zostać Polsat. Czy oznacza to, że jego właściciel Zygmunt Solorz zaczyna inwestować również na rynku sieci kablowych, którym dotąd się nie interesował?

Dami to jedna z kilku silnych regionalnych sieci telewizji kablowej w Polsce. Dociera do ponad 100 tys. abonentów. Podobny zasięg mają np. gdyński Szel-Sat, Toya w Łodzi oraz TVK Poznań.

Nasze źródła w Polsacie potwierdzają: Solorz wyłożył 5 mln dolarów, które wła...

RP-DGW

Podobne artykuły

  • TELEWIZYJNE ROZBICIE DZIELNICOWE

    Gazeta Wyborcza

    (W) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odmawia podania szczegółowych informacji zawartych we wnioskach na lokalne stacje telewizyjne i radiowe. "Gazeta" przeprowadziła więc małe śledztwo na własną r

  • PolSky Channel?

    Gazeta Wyborcza

    (P) Londyński dziennik ,Financial Times' doniósł wczoraj, że w uchodzącej za wyłącznie polskie przedsięwzięcie telewizji Polsat Zygmunta Solorza brytyjski magnat prasowy Rupert Murdoch zainwestował 1

  • Kto zostanie w UOP?

    Gazeta Wyborcza

    (W) Czy po rezygnacji Mariana Zacharskiego ustąpią również szef kontrwywiadu Konstanty Miodowicz i rzeczniczka UOP Irena Popoff? Telewizja Polsat informowała wczoraj, że odejście Miodowicza jest prze

Polecane tematy