Inne tagi

antenowym kanał

(znalezionych: 150 )

  • Mozart w kablu

    Gazeta Wyborcza paro 22-09-1997

    W sieciach Polskiej Telewizji Kablowej od początku września można oglądać pierwszy w Polsce kanał z programem poświęconym wyłącznie muzyce klasycznej i jazzowej. W 24-godzinnym "Muzzik" muzyka poważna zajmuje 60 proc. czasu antenowego , a reklamy pojawiają się sporadycznie. Można obejrzeć m.in. koncerty symfoniczne, opery, balety, recitale, ale i filmy dokumentalne o znanych kompozytorach. Właścicielem programu jest spółka, w której większość udziałów mają firmy francuskie: Canal+ i Havas W sieciach Polskiej Telewizji Kablowej od początku września można oglądać pierwszy w Polsce kanał z programem poświęconym wyłącznie muzyce klasycznej i jazzowej. W 24-godzinnym "Muzzik" muzyka powa

  • Granie na ekranie

    Gazeta Wyborcza KSZ 27-04-2002

    W tym tygodniu pojawił się w USA nowy kanał G4 poświęcony wyłącznie grom wideo. Wkrótce cały czas antenowy zajmie interaktywna gra "Pong". Przez cały tydzień od boków ekranu będzie odbijać się biała kulka na czarnym tle. G4 zapowiedział, że ma w zanadrzu jeszcze 13 takich gier. G4 należy do telewizji kablowej Comcast, która zainwestowała w nowy kanał 150 mln dol. Analitycy przewidują, że rynek gier w ciągu najbliższych dwóch lat będzie rósł w tempie 20 proc. rocznie, a w tym roku jego W tym tygodniu pojawił się w USA nowy kanał G4 poświęcony wyłącznie grom wideo. Wkrótce cały czas antenowy zajmie interaktywna gra "Pong". Przez cały tydzień od boków ekranu będzie odbijać się bi

  • Żeby oglądali

    GW Wrocław 20-03-2001

    Adam Domagała: Dlaczego sobotnie koncerty laureatów różniły się od siebie? Włodzimierz Nowak, dyrektor wrocławskiego ośrodka TVP: O kształcie drugiego koncertu finałowego, transmitowanego przez telewizję, decydowali organizatorzy. Pokazaliśmy to, co działo się na scenie. Daliśmy czas antenowy , a organizatorzy musieli się w nim zmieścić. Czym kierował się realizator, wybierając artystów, którzy wystąpili na wizji? - To nie realizator, tylko jury. Nie decydował czas trwania piosenek, tak żeby Adam Domagała: Dlaczego sobotnie koncerty laureatów różniły się od siebie? Włodzimierz Nowak, dyrektor wrocławskiego ośrodka TVP: O kształcie drugiego koncertu finałowego, transmitowanego przez telew

  • Rywin wszedł do Canalu

    Gazeta Wyborcza paro 17-01-1997

    inwestorów. Canal Plus ma w Polsce 140 tys. abonentów. Ten płatny kanał kodowany nadaje program przez całą dobę, a 60 proc. czasu antenowego stanowią filmy fabularne. inwestorów. Canal Plus ma w Polsce 140 tys. abonentów. Ten płatny kanał kodowany nadaje program przez całą dobę, a 60 proc. czasu antenowego stanowią filmy fabularne.

  • Planete i bezdomne zwierzęta

    Gazeta Telewizyjna RED 18-06-2004

    Telewizyjny kanał dokumentalny Planete przyłączył się do ogólnokrajowej kampanii społecznej "Prośba" zorganizowanej z inicjatywy Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. Celem rozpoczętej na początku czerwca akcji jest nakłonienie ludzi do pomocy w ratowaniu TOZ. W obecnej sytuacji gospodarczej wiele firm ograniczyło lub wycofało swoje wsparcie na rzecz bezdomnych zwierząt. W rezultacie po 140 latach nieprzerwanej pracy TOZ znalazło się na skraju bankructwa. Kampania prowadzona będzie w środkach Telewizyjny kanał dokumentalny Planete przyłączył się do ogólnokrajowej kampanii społecznej "Prośba" zorganizowanej z inicjatywy Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. Celem rozpoczętej na początku cz

  • INTERNET, MEDIA, TELEKOMUNIKACJA

    Gazeta Wyborcza VAD 16-05-2001

    "Big Brother" z Cyfry+. Juliusz Braun, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wezwie Cyfrę+ do zaniechania emisji programu "Big Brother". Według Rady zastąpienie programu Canal+ Żółty w ofercie platformy cyfrowej 24-godzinnym przekazem kontrowersyjnego reality show jest niezgodne z prawem, gdyż Canal+ Żółty funkcjonuje na podstawie koncesji KRRiTV jako kanał filmowy. Z wymogów programowych wynika, że nadawca może wypełnić według własnego uznania jedynie 10 proc. czasu "Big Brother" z Cyfry+. Juliusz Braun, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wezwie Cyfrę+ do zaniechania emisji programu "Big Brother". Według Rady zastąpienie programu Canal+ Żółty w ofercie

  • PYTANIE O PROGRAM

    GW Trójmiasto (Gdańsk) Wysłuchał MAC 31-10-1998

    * Przez kilka tygodni telewizja Vectra-EL emitowała w swojej sieci kablowej kanał muzyczny W-bpm. Dlaczego Vectra przestała nadawać ten program, zapytaliśmy JULIUSZA MARKA, szefa programu lokalnego Vectra-EL: - To nie jest decyzja kierownictwa Vectry. Po prostu W-bpm przestało nadawać na tej częstotliwości. Prawdopodobnie skończył im się kontrakt na tę częstotliwość i zaczęli nadawać na innej, z lepszym sygnałem emisyjnym niż dotychczas. Na razie nie wiemy, jaka to częstotliwość. Na otarcie łez * Przez kilka tygodni telewizja Vectra-EL emitowała w swojej sieci kablowej kanał muzyczny W-bpm. Dlaczego Vectra przestała nadawać ten program, zapytaliśmy JULIUSZA MARKA, szefa programu lokalnego

  • Zamachy przed telewizorem

    Gazeta Wyborcza TIGI 09-07-2005

    Wieści o serii wybuchów w Londynie przyciągnęły przed ekrany telewizorów miliony widzów Z ramówek zrezygnowali w czwartek telewizja publiczna i nadawcy komercyjni. Większość czasu antenowego poświęcili na relacje z zamachu. Według OBOP w tym dniu gwałtownie skoczyła oglądalność programów informacyjnych - w porównaniu ze średnią z czerwca 2005 r. o 120 proc.Telewizyjna "Jedynka" pierwsze informacje o zamachu podała w południowych "Wiadomościach", kolejne przekazywała w specjalnych wydaniach Wieści o serii wybuchów w Londynie przyciągnęły przed ekrany telewizorów miliony widzów Z ramówek zrezygnowali w czwartek telewizja publiczna i nadawcy komercyjni. Większość czasu antenowego poświę

  • PRYWATNA ERA TV

    Gazeta Stołeczna (wisi) 09-12-1991

    , który dopiero ma się odbyć. Praktycznie kanał ten już otrzymał. Telewizja "EraTV" otrzymała licencję na prywatny kanał 57 od wiceministra łączności Marka Rusina i od ministra kultury i sztuki Marka Rostworowskiego w styczniu 1991 i może z niego korzystać do końca 1992 r. Podobno ma też zgodę z międzynarodowej organizacji do spraw emisji z siedzibą w Genewie. Stację uruchomiono w maju i zainwestowano w nią .nie mniej niż kilka miliardów złotych". Kilka miesięcy temu spółka "Wita" podpisała umowę z W Skierniewicach dzięki prywatne) stacji radiowo -telewizyjne) w Bartnikach, należące) do spółki "Wita", można odbierać nie tytko II program TVP, ale także programy satelitarne I warszawskie Radio Zet. Trzeba tylko kupić dodatkową antenę.

  • Cenzury oficjalnie nie ma

    Gazeta Wyborcza Cezary GOLIŃSKI, Mińsk 15-11-1993

    czasie okazało się, że Kanał zamknięto na polecenie rządu, który w ten sposób postanowił odpowiedzieć na prośby autorów wielu listów do gazet i apele "kolektywów pracowniczych". Czytelnicy nie mogli wytrzymać "zalewu gwałtu i przemocy płynącego z ósemki<<". Gwałt i przemoc to sprawy poważne. Zastanawiające było tylko to, że rząd przez kilka miesięcy tolerował telewizyjną agresję, lecz postanowił ją zlikwidować dopiero wtedy, gdy Kanał Ósmy zajął się polityką. Dzielące między sobą czas antenowy czasie okazało się, że Kanał zamknięto na polecenie rządu, który w ten sposób postanowił odpowiedzieć na prośby autorów wielu listów do gazet i apele "kolektywów pracowniczych". Czytelnicy nie mog

  • Od niedzieli Regionalna Trójka

    GW Trójmiasto (Gdańsk) SŁAWOMIR SOWULA; N 02-03-2002

    Kurier co godzina, Panorama cztery razy dziennie, poza tym publicystyka, rozrywka i mnóstwo informacji z regionów. W niedzielę o godz. 6.30 rusza nowa TVP 3 Regionalna TVP 3 Regionalną można będzie odbierać na tym samym kanale, co dotąd gdańską Trójkę. Ma to być ogólnopolski kanał telewizji publicznej o charakterze informacyjno-publicystycznym, z wydzielonym czasem antenowym dla programów ośrodków regionalnych. W praktyce oznacza to nadawanie co godzina ogólnopolskich programów Kurier co godzina, Panorama cztery razy dziennie, poza tym publicystyka, rozrywka i mnóstwo informacji z regionów. W niedzielę o godz. 6.30 rusza nowa TVP 3 Regionalna TVP 3 Regionalną można będzie o

  • RMF TV pod koniec roku?

    Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO 17-10-2001

    , czy planuje pozyskanie partnera? Odpowiedzi na to pytanie nie znamy. Anna Kozłowska stwierdziła jedynie, że wniosek do Krajowej Rady złożyło Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o., główna spółka Holdingu FM oraz właściciel radiowej koncesji RMF-u. Poza tym Holding FM skupia m.in. takie firmy jak Broker FM (sprzedawca czasu antenowego RMF FM) czy Art FM (odpowiada za promocję radia). Projekt RMF TV krakowskiej grupy medialnej zakłada powstanie osobnego zespołu. Czy kanał telewizyjny nie jest sposobem na , czy planuje pozyskanie partnera? Odpowiedzi na to pytanie nie znamy. Anna Kozłowska stwierdziła jedynie, że wniosek do Krajowej Rady złożyło Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o., główna spółka Holdingu FM

  • Będzie koncesja

    Gazeta Wyborcza ROM 27-10-2004

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pozytywnie przyjęła projekt Kanału Kultura przedstawiony na wczorajszym spotkaniu z zarządem TVP. Start prawdopodobnie w lutymTo bardzo obiecująca propozycja - ocenił Jarosław Sellin, członek KRRiT. Już w czwartek regulator rynku medialnego ma podjąć uchwałę w sprawie koncesji.TVP nie otrzyma dodatkowych środków na Kanał Kultura, o które zabiegała w KRRiT. - Dajemy pulę pieniędzy, z której zarząd TVP musi wykroić środki na takie przedsięwzięcia jak Kanał Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pozytywnie przyjęła projekt Kanału Kultura przedstawiony na wczorajszym spotkaniu z zarządem TVP. Start prawdopodobnie w lutymTo bardzo obiecująca propozycja - oce

  • KRÓTKO

    Gazeta Telewizyjna W.K.K. AFP 06-10-2000

    (podróżniczy kanał tematyczny dostępny w Cyfrze+) cykl reportaży o Polsce. Kampania wyborcza w cenie. Około miliarda dolarów zarobią na kampanii prezydenckiej amerykańskie sieci telewizyjne. To dwa razy więcej niż podczas poprzednich wyborów w 1996 roku. Komitety wyborcze kupiły więcej czasu antenowego na reklamę swoich kandydatów niż największy amerykański reklamodawca - McDonald's. Nowa zabawa Brytyjczyków. We wrześniu prywatny kanał telewizji Channel 5 zaproponował nową zabawę. To (podróżniczy kanał tematyczny dostępny w Cyfrze+) cykl reportaży o Polsce. Kampania wyborcza w cenie. Około miliarda dolarów zarobią na kampanii prezydenckiej amerykańskie sieci telewizyjne. To dw

  • Wytłumiona TVP 3

    GW Poznań BOJ 12-12-2003

    Lesław Ciesiółka, rzecznik TVP 3 Poznań. Jak wyjaśnia, chodzi o tych telewidzów, którzy posiadają systemy złożone z dwóch lub więcej anten (dokładna liczba poszkodowanych telewidzów nie jest znana). - Okazało się, że niektóre dostępne na rynku poznańskim zwrotnice antenowe miały wytłumiony kanał 52 na kierunku śremskim. W efekcie, po wprowadzonych zmianach, nasz program jest widzialny tylko z tzw. odbicia - mówi rzecznik TVP 3 Poznań. Zdaniem Ciesiółki widzowie, którzy mają problem z oglądaniem TVP 3 Lesław Ciesiółka, rzecznik TVP 3 Poznań. Jak wyjaśnia, chodzi o tych telewidzów, którzy posiadają systemy złożone z dwóch lub więcej anten (dokładna liczba poszkodowanych telewidzów nie jest znana).

  • Koniec Radiokomitetu?

    Gazeta Wyborcza (ab, krzem) 20-07-1990

    telewizja staną się od siebie dużo bardziej niezależne. Będą miały oddzielne finanse, oddzielne rady programowe złożone z ekspertów, przedstawicieli środowisk i związków twórczych, związków wyznaniowych. Projekt przewiduje, że partie polityczne reprezentowane w Sejmie i Senacie będą miały zapewniony czas antenowy - proporcjonalnie do liczby mandatów - nie przekraczający 1 procentu czasu antenowego w ciągu roku, a inne partie - 0,5 proc. (nie jest to wcale mało, zważywszy że program telewizyjny to ok telewizja staną się od siebie dużo bardziej niezależne. Będą miały oddzielne finanse, oddzielne rady programowe złożone z ekspertów, przedstawicieli środowisk i związków twórczych, związków wyznanio

  • PRYWATNA ERA TV / GUZÓW SPRYWATYZOWANY

    Gazeta Stołeczna (wiel) / (Ter) 09-12-1991

    retransmitująca programy radiowe i telewizyjne. Jej właściciel Ziemowit Janowski jest również szefem telewizji "EraTV", korzystającej z tego samego nadajnika. Janowski twierdzi, że wygrał już konkurs na przydzielenie kanału telewizyjnego, który dopiero ma się odbyć. Praktycznie kanał ten już otrzymał. Telewizja "EraTV" otrzymała licencję na prywatny kanał 57 od wiceministra łączności Marka Rusina i od ministra kultury i sztuki Marka Rostworowskiego w styczniu 1991 i może z niego korzystać do końca 1992 r retransmitująca programy radiowe i telewizyjne. Jej właściciel Ziemowit Janowski jest również szefem telewizji "EraTV", korzystającej z tego samego nadajnika. Janowski twierdzi, że wygrał już konkur

  • Świętokrzyska dziura

    GW Kielce ROZMAWIAŁ JULIUSZ ĆWIELUCH 24-10-2001

    regionalnego w strukturze TVP. Według tej koncepcji będzie to miejsce dla dużej dawki audycji informacyjnych, społecznych. Nie zabraknie również czasu antenowego dla materiałów z redakcji kieleckiej. Czy Kielce dostaną własny kanał ? - Aby rada mogła go przyznać, musi go mieć. Obecnie wolnych kanałów dla Kielc nie mamy. Województwo świętokrzyskie jest w dziurze, która nie jest objęta zasięgiem trzeciego kanału. Zresztą w podobnej sytuacji jest 40 procent terytorium kraju. Kiedy to się zmieni? - Za dziesięć regionalnego w strukturze TVP. Według tej koncepcji będzie to miejsce dla dużej dawki audycji informacyjnych, społecznych. Nie zabraknie również czasu antenowego dla materiałów z redakcji kielecki

  • Gazeta z Canal Plus

    Gazeta Wyborcza paro 20-03-1997

    zdobycie pół miliona abonentów do 2000 r. Ten płatny kanał kodowany nadaje program przez całą dobę od dwóch lat (jutro mija druga rocznica inauguracji stacji), a 60 proc. czasu antenowego stanowią filmy fabularne. Od lutego szefem Canal Plus Polska jest znany producent telewizyjny Lew Rywin. W tym roku przychody telewizji mają wynieść 35 mln dolarów, dziesięciokrotnie więcej niż w 1995 r. W 1999 r. stacja powinna wypracować zysk. zdobycie pół miliona abonentów do 2000 r. Ten płatny kanał kodowany nadaje program przez całą dobę od dwóch lat (jutro mija druga rocznica inauguracji stacji), a 60 proc. czasu antenowego stanow

  • TV Puls szykuje się do bitwy

    Gazeta Wyborcza VAD 09-10-2007

    << będzie opierać się na informacjach relacjonowanych na żywo z całego kraju" - poinformował nadawca w komunikacie. Nowy program skierowany do widzów w wieku 16-49 lat oznacza, że stacja zaczyna rywalizację o odbiorców z największymi nadawcami komercyjnymi - Polsatem i TVN. Za sprzedaż reklam w TV Puls nie będzie już odpowiadać spółka Polsat Media handlująca czasem antenowym Polsatu oraz TV 4. Umowę o sprzedaży czasu reklamowego stacja podpisała z domem sprzedaży kanałów tematycznych At Media. At Media << będzie opierać się na informacjach relacjonowanych na żywo z całego kraju" - poinformował nadawca w komunikacie. Nowy program skierowany do widzów w wieku 16-49 lat oznacza, że stacja zaczyna rywa

Polecane tematy

Inne artykuły

Utopione miliony
Pani weterynarz oczyszczona z zarzutów
Skatowali, ukradli i uciekli
Z GAZETĄ ZA DARMO
TRZY RAZY BUNKIER SZTUKI
Mateusz Szwoch: Nie jestem minimalistą
Nie tylko Panda
Pięć plus jeden równa się kontra
Polonia zapoznaje się nad morzem ze sztuczną trawą
Najlepsi z najlepszych
Rok w zawieszeniu
Andrzej Poczobut wnioskuje o zamknięcie sprawy
TRÓJMIEJSKA LISTA PRZEBOJÓW NOTOWANIE 95
Pakt z serbskim diabłem
Nieznany Różewicz
CZTERY ŁAPKI
O co chodzi z puszczą
Last minute i... wakacje
Pływanie w przeciągach
Wojsko strzelało w Kairze
W SKRÓCIE
Idą w upał
Głos Hitlera i inne szczegóły wojny
Napadli i wpadli
Tor ich atutem
Grożą I Straszą
Gender szykuje obronę
INFORMACJE W SKRÓCIE
Usta skryte w pudełeczku. Z przyszłością Poznania w tle
Bułgarska baranina
Sytuacje i przypadki w globalnej wiosce
Rusz się, rób coś...
Artystyczna Droga Krzyżowa
Dni Lublina - Magiczna Fara
Politycy głosowali / Na sportowo
KRÓTKO
Trzech nowych w Pogoni. To nie koniec wzmocnień
Niemcy przepraszają za Schengen
Zdobią i bronią
MŁODY Z PiS
WIELKA SZANSA DRUŻYNY WENTY
Jak oni w górę, to my w dół
ZAPROSZENIA
Tam, gdzie Rośnie dąb Prastary
Soboty Poligloty
23-latek wykrwawił się na śmierć. Kibolska wojna?
Pies z chipem?
Humor na Błoniach
Nowe brzmienia Forda
Orkiestra beethovenowska
Kobiety, żądajcie od lekarzy badań!
WTOREK OD A DO Z
Heigel, malarz ze śląska
Praca nie popłaca
Radny zaniepokojony budżetem obywatelskim
Oświadczenie Tadeusza Iwińskiego
Dzika dżakaranda
W SKRÓCIE
Z Rumuna zrezygnowali
Boksera (nie) można głaskać