Inne tagi

artykułu prof

(znalezionych: 2107 )

  • Profesor pomylił epoki?

    strony lokalne GW - Toruń KD 13-10-2010

    "Ogród", gdzie był zastępcą redaktora naczelnego, ale też wcześniej przeczytał go jako swój referat na konferencji w Kazimierzu nad Wisłą. Adiunkt z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza przyznała, że w 2006 r. sama wysłała mu tekst, bo... liczyła na publikację w "Ogrodzie". Domniemany plagiat szybko wyszedł na jaw. Odkrył go prof . Grzegorz Raubo, brat Agnieszki, specjalista od literatury dawnej. Jego siostra zeznała wczoraj w sądzie, że Janusz G. miał wtedy zacząć utrzymywać, że pomagał jej w pisaniu - Minimum 90 proc. artykułu, który prof. Janusz G. z UMK opublikował pod swoim nazwiskiem, pochodzi z mojej pracy doktorskiej - zeznała we wtorek w sądzie Agnieszka Raubo, adiunkt z UAM, oskarżając go wraz z prokuraturą o plagiat.

  • SPROSTOWANIE

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza MAREK GRYGIEL, DZIAŁ FOTO ?GW? 05-02-2016

    Przepraszamy prof . Krzysztofa Skórę za omyłkowe opublikowanie jego zdjęcia w czwartkowym wydaniu do artykułu o powołaniu nowego prezesa KGHM "Zmiana warty w KGHM". Przepraszamy prof . Krzysztofa Skórę za omyłkowe opublikowanie jego zdjęcia w czwartkowym wydaniu do artykułu o powołaniu nowego prezesa KGHM "Zmiana warty w KGHM".

  • Przepraszamy prof. Turskiego

    Gazeta Wyborcza [-] 08-02-1995

    (W) W "Gazecie Regionalnej" ukazał się 14 października 1994 r. tekst wykładu "O użyteczności fizyki", przypisany prof . dr. hab. Antoniemu Bukalukowi. Tekst zawiera obszerne fragmenty opublikowanego w 1990 r. artykułu "Użyteczność fizyki" prof . dr. hab. Łukasza A. Turskiego. Publikacja tych fragmentów odbyła się bez zgody i wiedzy prof . Turskiego. Prof . Turskiego serdecznie przepraszamy za wyrządzoną mu - nie z naszej winy - krzywdę. (W) W "Gazecie Regionalnej" ukazał się 14 października 1994 r. tekst wykładu "O użyteczności fizyki", przypisany prof . dr. hab. Antoniemu Bukalukowi. Tekst zawiera obszerne fragmenty opublikowanego

  • Przepraszamy

    Gazeta Wyborcza [-] 24-02-1995

    Zdjęcie, które opublikowaliśmy jako ilustrację do artykułu Elżbiety Cichockiej "Zostaw kawałek siebie" ("Gazeta" nr 42), opatrzyliśmy błędnym podpisem. Jest na nim dr Jacek Pawlak, a nie prof . Andrzej Karwowski. Przepraszamy obu lekarzy i Czytelników. Zdjęcie, które opublikowaliśmy jako ilustrację do artykułu Elżbiety Cichockiej "Zostaw kawałek siebie" ("Gazeta" nr 42), opatrzyliśmy błędnym podpisem. Jest na nim dr Jacek Pawlak, a nie prof . An

  • WYJAŚNIENIE

    strony lokalne GW - Katowice JÓZEF KRZYK 19-09-2009

    W artykule "Gliwice podbijają kosmos" znalazło się zdanie sugerujące, że prof . Antoni Rosikoń nie żyje. To nieprawda. Panu Profesorowi życzę wielu lat życia, a Jego Rodzinę i autorkę artykułu przepraszam za błąd, który powstał przy redagowaniu. W artykule "Gliwice podbijają kosmos" znalazło się zdanie sugerujące, że prof . Antoni Rosikoń nie żyje. To nieprawda. Panu Profesorowi życzę wielu lat życia, a Jego Rodzinę i autorkę artykułu prz

  • SPROSTOWANIE

    GW Bydgoszcz REDAKCJA 17-05-2008

    We wczorajszym wydaniu "Gazety" błędnie podpisaliśmy jedno ze zdjęć do artykułu "Zdrowe geny Bydgoszczy". Za pomyłkę przepraszamy prof . Wojciecha Zegarskiego, szefa Kliniki Chirurgii Onkologicznej Collegium Medicum. We wczorajszym wydaniu "Gazety" błędnie podpisaliśmy jedno ze zdjęć do artykułu "Zdrowe geny Bydgoszczy". Za pomyłkę przepraszamy prof . Wojciecha Zegarskiego, szefa Kliniki Chirurgii Onkologiczne

  • Wyjaśnienie

    Gazeta Wyborcza 28-11-2000

    Jak nas poinformował prof . Leszek Balcerowicz, Łukasz Mężyk (jeden z bohaterów sobotniego artykułu "Asystenci i pretorianie") nie sprawował funkcji jego osobistego sekretarza, lecz był asystentem w ramach Studenckiej Grupy Asystentów przy Gabinecie Politycznym. Jak nas poinformował prof . Leszek Balcerowicz, Łukasz Mężyk (jeden z bohaterów sobotniego artykułu "Asystenci i pretorianie") nie sprawował funkcji jego osobistego sekretarza, lecz był asystentem

  • SPROSTOWANIE

    Gazeta Wyborcza REDAKCJA 06-09-2002

    Wbrew tytułowi artykułu "Fachowiec, ale bezpartyjny" ("Gazeta" z 4 września) prof . Grzegorz Spychalski - zdymisjonowany szef Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie - jest członkiem SKL. Wbrew tytułowi artykułu "Fachowiec, ale bezpartyjny" ("Gazeta" z 4 września) prof . Grzegorz Spychalski - zdymisjonowany szef Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie - jest

  • "Co z PAN-em?"

    Gazeta Wyborcza 05-03-1992

    W "Gazecie Wyborczej" nr 27 ukazał się artykuł Piotra Żbikowskiego, zatytułowany "Co z PAN-em?" Chciałbym prosić uprzejmie o wyjaśnienie, że nie ja jestem autorem powyższego artykułu , choć noszę to samo imię i nazwisko. Sprostowanie jest tym bardziej konieczne, że jako historyk literatury, związany od blisko 30 lat z Instytutem Badań Literackich PAN, a więc pośrednio również z Polską Akademią Nauk, reprezentuję inne niż Autor artykułu stanowisko w poruszonej przez Niego kwestii. Prof . dr hab W "Gazecie Wyborczej" nr 27 ukazał się artykuł Piotra Żbikowskiego, zatytułowany "Co z PAN-em?" Chciałbym prosić uprzejmie o wyjaśnienie, że nie ja jestem autorem powyższego artykułu , choć noszę to

  • SPROSTOWANIE

    [ DLO WA ] - Strony Lokalne Warszawa RED 25-06-2015

    W środę błędnie podpisaliśmy zdjęcie do artykułu pt.: "Pionierska operacja: trzy pary wymieniły się nerkami". Na zdjęciu był przedstawiony zespół chirurgów, którzy dokonali tego pionierskiego przeszczepu. W środku w zielonym kitlu stał prof . Andrzej Chmura, a nie prof . Artur Kwiatkowski, jak podaliśmy. Za pomyłkę przepraszamy. W środę błędnie podpisaliśmy zdjęcie do artykułu pt.: "Pionierska operacja: trzy pary wymieniły się nerkami". Na zdjęciu był przedstawiony zespół chirurgów, którzy dokonali tego pionierskiego przes

  • Zapomniana choroba

    Gazeta Wyborcza DR EWA ORLEWSKA, REDAKTOR NACZELNY, PROF. JACEK SPŁAWIŃSKI, PRZEWODNICZĄCY KOMITETU REDAKCYJNEGO 15-12-1998

    Redakcja "Farmakoekonomiki" zwraca się z uprzejmą prośbą o sprostowanie nieprawdziwej infromacji, która ukazała się w "Gazecie Wyborczej" z 8 grudnia w artykule Sławomira Zagórskiego pt. "Zapomniana choroba". Redakcja czasopisma "Farmakoekonomika" nie odmówiła publikacji artykułu polemicznego prof . Krzysztofa Selmaja na temat analizy kosztów leczenia stwardnienia rozsianego interferonem beta. Wspomniany artykuł po recenzji przez członków Komitetu Redakcyjnego został przesłany autorowi z prośbą Redakcja "Farmakoekonomiki" zwraca się z uprzejmą prośbą o sprostowanie nieprawdziwej infromacji, która ukazała się w "Gazecie Wyborczej" z 8 grudnia w artykule Sławomira Zagórskiego pt. "Zapomniana

  • Odlatują białe kruki

    Gazeta Wyborcza 22-11-1990

    uczelni nie uczyniły nic, by stan ten zmienić. Nie jest to prawdą. O tym zaś p. Nehring mógłby się dowiedzieć, kontaktując się z władzami uczelni. 3) Autor artykułu nie uwzględnił żadnych racji obiektywnych, które miały wpływ na wystąpienie stwierdzonych nieprawidłowości. Podkreślił zaś, iż dewastacji ulegają przede wszystkim zbiory poniemieckie, prof . Mieczysław KLIMOWICZ rektor Uniwersytetu Wrocławskiego uczelni nie uczyniły nic, by stan ten zmienić. Nie jest to prawdą. O tym zaś p. Nehring mógłby się dowiedzieć, kontaktując się z władzami uczelni. 3) Autor artykułu nie uwzględnił żadnych racji ob

  • Czy polska demokracja gnije?

    Gazeta Telewizyjna 18-02-1995

    "Czy polska demokracja gnije?" - reportaż Jana Gabrukiewicza. Fundacja Międzynarodowe Centrum Rozwoju Demokracji rozpoczęła cykl spotkań na temat problemów społeczno-politycznych w Polsce. W spotkaniach uczestniczyć będą krakowscy politycy i intelektualiści oraz goście. W pierwszym udział wzięli m.in.: publicysta "Gazety Wyborczej" Jacek Żakowski - autor artykułu "Tak gnije demokracja", oraz prof . Jerzy Jedlicki, który podjął dyskusję z tym artykułem. "Czy polska demokracja gnije?" - reportaż Jana Gabrukiewicza. Fundacja Międzynarodowe Centrum Rozwoju Demokracji rozpoczęła cykl spotkań na temat problemów społeczno-politycznych w Polsce. W spotkani

  • PRZEPRASZAMY

    strony lokalne GW - Poznań REDAKCJA 13-11-2009

    Z artykułu na 2 stronie czwartkowego wydania "Gazety" w artykule "Chce studiować, nie ma za co" z wypowiedzi prof . Stefana Trzcielińskiego wypadło jedno słowo. Wypowiedź Pana profesora brzmiała: - Ale rektor może się zgodzić na ich obniżenie. Nie jesteśmy bezduszną uczelnią. Z artykułu na 2 stronie czwartkowego wydania "Gazety" w artykule "Chce studiować, nie ma za co" z wypowiedzi prof . Stefana Trzcielińskiego wypadło jedno słowo. Wypowiedź Pana profesora brzmiała:

  • Sprostowanie

    GW Katowice HANNA KORCZAK 30-01-2001

    W podpisie pod zdjęciem do artykułu "Bal dla bi-blioteki" ("GwK" z 29 stycznia 2001) popełniłam błąd. Zamiast nazwiska Pani prof . zw. dr hab. Zofii Ratajczak pod jej zdjęciem umieściłam nazwisko Pani st. kust. dypl. mgr Wandy Dziadkiewicz. Obie Panie za pomyłkę bardzo przepraszam. W podpisie pod zdjęciem do artykułu "Bal dla bi-blioteki" ("GwK" z 29 stycznia 2001) popełniłam błąd. Zamiast nazwiska Pani prof . zw. dr hab. Zofii Ratajczak pod jej zdjęciem umieściłam nazwisko

  • "Trzeba ich zobaczyć i posłuchać"

    GW Lublin RZECZNIK PRASOWY UMCS, MGR ELŻBIETA MULAWA-PACHOŁ 23-02-2001

    W nawiązaniu do artykułu pt. "Trzeba ich zobaczyć i posłuchać" ("GwL" z dnia 17-18 lutego 2001 r., nr 41) chciałabym sprostować podaną w nim nieprawdziwą informację. Prof . dr hab. Jerzy Kłoczowski nie jest rektorem Polsko-Ukraińskiego Kolegium Europejskiego; do tej pory żadne ze stanowisk kierowniczych w tej jednostce nie zostało obsadzone. W nawiązaniu do artykułu pt. "Trzeba ich zobaczyć i posłuchać" ("GwL" z dnia 17-18 lutego 2001 r., nr 41) chciałabym sprostować podaną w nim nieprawdziwą informację. Prof . dr hab. Jerzy Kłoczowsk

  • SPROSTOWANIE

    GW Łódź REDAKCJA 20-11-2007

    Do artykułu "Polski pstrąg lepszy od kimbaba!" ("Gazeta" z 19.11.2007) wdarł się błąd. Pani Janina Katner jest żoną prof . dr. hab. Wojciecha Katnera, prorektora Uniwersytetu Łódzkiego ds. współpracy z zagranicą, a nie - jak podaliśmy - "żoną rektora PŁ". Za pomyłkę przepraszamy. Do artykułu "Polski pstrąg lepszy od kimbaba!" ("Gazeta" z 19.11.2007) wdarł się błąd. Pani Janina Katner jest żoną prof . dr. hab. Wojciecha Katnera, prorektora Uniwersytetu Łódzkiego ds. współpr

  • Akcent na wspomnienia

    GW Lublin MS 27-09-2006

    W siedzibie Radia Lublin spotkali się wczoraj redaktorzy, autorzy i czytelnicy kwartalnika "Akcent". Okazją był ostatni numer czasopisma. Autorzy wspominali początki swojej współpracy z pismem. Ryszard Montusiewicz, redaktor naczelny RL rzucił pomysł dołączania do "Akcentu" płyt z audycjami literackimi. Prof . Lechosławowi Lemańskiemu zaproponowano napisanie artykułu o lubelskich galeriach, a Ludwikowi Gawrońskiemu o lubelskim hejnale. ms W siedzibie Radia Lublin spotkali się wczoraj redaktorzy, autorzy i czytelnicy kwartalnika "Akcent". Okazją był ostatni numer czasopisma. Autorzy wspominali początki swojej współpracy z pismem. Rysz

  • wyjaśnienie

    GW Wrocław ADAM WIATR 04-03-2000

    W czwartkowej "Gazecie", w tekście "T.Love i prof . Miodek" napisałem, że prof . Jan Miodek będzie gospodarzem koncertu otwierającego zaplanowany na lipiec festiwal Euro Art Meeting. Okazało się, że to nieprawda. Przepraszam Pana Profesora za to, iż o swoim "udziale" w owej imprezie dowiedział się z mojego artykułu . Na swoje wytłumaczenie mogę jedynie dodać, że w błąd wprowadzili mnie organizatorzy imprezy, którzy - jak się okazuje - nie uzgodnili tego z profesorem Miodkiem. W czwartkowej "Gazecie", w tekście "T.Love i prof . Miodek" napisałem, że prof . Jan Miodek będzie gospodarzem koncertu otwierającego zaplanowany na lipiec festiwal Euro Art Meeting. Okazało się, ż

  • [bez tytułu]

    GW Katowice NOT. PIET 20-02-2001

    Dla Gazety prof . Piotr Kruszyński Katedra Prawa Uniwersytetu Warszawskiego Zgodnie z treścią artykułu 329 paragraf 1 kpk skład powołujący świadka koronnego powinien orzekać jednoosobowo. Obrońcy oskarżonych, podnosząc tę kwestię, mają rację. Gdyby złożyli zażalenie na takie postanowienie sądu, sąd odwoławczy musiałby je uwzględnić. Skoro tego nie zrobili, należy uznać, że uchybienie w postaci składu jednoosobowego zostało uznane za skonwalidowane, czyli "naprawione". Pogląd taki głosił m Dla Gazety prof . Piotr Kruszyński Katedra Prawa Uniwersytetu Warszawskiego Zgodnie z treścią artykułu 329 paragraf 1 kpk skład powołujący świadka koronnego powinien orzekać jednoosobowo. Obrońcy

Polecane tematy

Inne artykuły

Zapraszam na dworzec
Stypendia w Australii
Najładniejsza melina
Przyszedł człowiek...
Czy prezes PiS złamał prawo?
Pomagają najbiedniejszym
Putin jak lód
Personalni przy kawie o związkach
Słone koszty
Ostra jazda
NUMERY LOTTO
Kata życie po życiu
Na mieszkanie od gminy raczej nie ma co liczyć
ZWIĄZEK OTWARTY
KRONIKA POLICYJNA
Remontuj z głową
Express
Brzydule i piękności
Równość nie, braterstwo tak
Emeryt chciał bumu dla Kaczora
Oszukiwany Rysiek czeka na Jezusa
ZAPOWIEDZI. JUTRO
Widzew ma władze
Dokąd wyjechać na majówkę?
Woda najlepsza
Komu Brzyma?
ZAPOWIEDZI
był Superksiężyc, dziś Noc Spadających Gwiazd
Chłodzą, grzeją, czyszczą powietrze
Mitsubishi Lancer sedan
Wiara Lecha zostaje, ale... nie będzie stowarzyszeniem, tylko klubem sportowym
ŚWIĄTECZNY PREZENT, JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO!
Kraków Arena - takiej hali brakowało pod Wawelem
Siostry Radwańskie zagrają w Szczecinie?
SPRINTEM // MOŻNA NIE DOSTAĆ BILETÓW / SREBRNY JASKOT
DISCOVERY
Wspólne granie, czyli don?t worry, be happy!
Jednak z Albanią
Chodzi o wiarygodność
Mechaniczne szorowanie
Modlitwa i bezradność
Zacznij tańczyć
Koledzy koledze
Matura z matematyki
Józef Maksymilian hr. Ossoliński
CO JEST GRANE W WAKACJE
Symbole świąt
Czekanie na rozbieranie
godz. 11, ul. Śląska
KRÓTKO
W SKRÓCIE
Bez UE się potrujemy
TV POLONIA
[W czasie ...]
DZIŚ W GAZECIE
Gwiazdy z Zachodu
PRZECENY W POZNANIU
KRÓLOWA CZWARTKOWEJ NOCY
List za 15 złotych
Poznań jak Porto Allegre?