Inne tagi

axela springera

(znalezionych: 144 )

  • Tłusty rok Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VAD 10-03-2005

    Zysk netto koncernu wydawniczego Axel Springer wzrósł w ubiegłym roku o 32 proc. i wyniósł 147,5 mln euro. Zysk operacyjny również wzrósł do rekordowego poziomu i sięgnął 335,8 mln euro (215,4 mln euro rok wcześniej). Obroty największego w Europie wydawcy prasy w ubiegłym roku kształtowały się na poziomie 2,4 mld euro. Spółka wypłaci akcjonariuszom dywidendę. Do Axela Springera należą m.in. niemieckie gazety "Bild" i "Die Welt". Polska filia spółki zatrudnia 500 osób i wydaje ponad 30 tytułów Zysk netto koncernu wydawniczego Axel Springer wzrósł w ubiegłym roku o 32 proc. i wyniósł 147,5 mln euro. Zysk operacyjny również wzrósł do rekordowego poziomu i sięgnął 335,8 mln euro (215,4 mln eu

  • SKANDAL AXELA SPRINGERA

    Gazeta Wyborcza TOMASZ BIELECKI, MOSKWA 02-12-2006

    czasu na sprawdzenie wiarygodności tekstu. Jak piszą w Rosji, amerykański "Forbes" żąda jednak dymisji Reginy von Flemming, szefowej rosyjskiego Axela Springera , która gotowa była zgodzić się na cenzurę. Tyle że von Flemming - jak mówili wczoraj rano dziennikarze miesięcznika - decyzję o przemieleniu numeru musiała uzgodnić z niemiecką centralą. Wieczorem dziennikarzom zakazano wypowiedzi na ten temat. - Zachodnie koncerny wchodzą do Rosji, by robić wielkie pieniądze, a nie walczyć o wolność słowa czasu na sprawdzenie wiarygodności tekstu. Jak piszą w Rosji, amerykański "Forbes" żąda jednak dymisji Reginy von Flemming, szefowej rosyjskiego Axela Springera , która gotowa była zgodzić się na

  • Telewizyjne gry Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO, TOMASZ PRUSEK 13-12-2007

    nam się dowiedzieć - Zygmunt Solorz zgodził przedłużyć ją do końca stycznia 2008 r.Środowy "Puls Biznesu" poinformował, że poza gotówką niemiecki koncern zaproponował Zygmuntowi Solorzowi również wymianę akcji Polsatu na udziały polskiej filii Axela Springera wydającej takie tytuły jak "Fakt" czy "Dziennik".Potwierdziliśmy te informacje. - Chodzi o udziały mniejszościowe. Taka propozycja z niemieckiej strony pojawiła się na przełomie września i października, ale nie spotkała się z wielkim nam się dowiedzieć - Zygmunt Solorz zgodził przedłużyć ją do końca stycznia 2008 r.Środowy "Puls Biznesu" poinformował, że poza gotówką niemiecki koncern zaproponował Zygmuntowi Solorzowi również wy

  • Ćwiartka Polsatu dla Axela Springera?

    Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO, TOMASZ PRUSEK 21-11-2006

    właśnie ten ostatni jest bliżej porozumienia. Centrala Axela Springera w Berlinie nie chce tego komentować. Wczoraj informacje potwierdził niemiecki dziennik ekonomiczny "Handelsblatt", o zainteresowaniu przejęciem "ćwiartki" Polsatu przez Axela Springera napisał na pierwszej stronie. - Rozmowy są bardzo zaawansowane. Ich zakończenie w tym roku jest prawdopodobne - cytuje swojego informatora niemiecka gazeta. RTL Group należący do koncernu Bertelsmanna oferował za 25 proc. Polsatu około miliarda właśnie ten ostatni jest bliżej porozumienia. Centrala Axela Springera w Berlinie nie chce tego komentować. Wczoraj informacje potwierdził niemiecki dziennik ekonomiczny "Handelsblatt", o zainte

  • Polsat bez Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO, TOMASZ PRUSEK 15-12-2007

    sprzedaż 25 proc. akcji na giełdzie przyniosłaby prawie dwukrotnie więcej pieniędzy. Strony powróciły więc do rozmów o cenie, a na przełomie września i października koncern zaproponował Zygmuntowi Solorzowi również udziały w polskiej filii Axela Springera wydającej takie tytuły jak "Fakt" czy "Dziennik", ale Solorz nie był zachwycony tym pomysłem. Zmiana miejsc W ciągu roku po podpisaniu umowy zarówno w Polsacie, jak i w Axelu Springerze zmieniło się wiele. Dzisiejszy Polsat to jedyna stacja z sprzedaż 25 proc. akcji na giełdzie przyniosłaby prawie dwukrotnie więcej pieniędzy. Strony powróciły więc do rozmów o cenie, a na przełomie września i października koncern zaproponował Zygmuntowi S

  • NA ROGU DUTSCHKEGO I AXELA SPRINGERA

    Gazeta Wyborcza LEOPOLD UNGER, GAZETA WYBORCZA 30-01-2007

    godzien, bo popierał terroryzm. No ale tutaj też opinia publiczna wygrała. W referendum większość mieszkańców dzielnicy odrzuciła zastrzeżenia CDU. Rudi Dutschke będzie miał swoją ulicę w Berlinie. A wszechobecny paradoks sprawił, że Dutschke Strasse utworzy wspólny róg z ulicą Axela Springera uważanego przez niego samego i przez bataliony jego lewicujących studentów za symbol obrzydliwego kapitalizmu. Biermann, 70 lat, żyje. Z honoru, jeżeli jest na honory wrażliwy (kto nie jest?), będzie mógł się godzien, bo popierał terroryzm. No ale tutaj też opinia publiczna wygrała. W referendum większość mieszkańców dzielnicy odrzuciła zastrzeżenia CDU. Rudi Dutschke będzie miał swoją ulicę w Berlinie.

  • Jezioro wódki Axela Springera

    Gazeta Wyborcza MICHAŁ DANIELEWSKI, POZNAŃ 01-06-2006

    Od dwóch dni "Fakt" pisze o wsi Bracholin. Jej mieszkańcy mają upijać się wodą z pobliskiego jeziora, która ma zawierać alkohol Alkoholu - według "Faktu" - ma być w jeziorze 30 proc. Ciekawe? Jeszcze jak! Ale wyssane z palca. Bracholin (woj. wielkopolskie) to spokojna wieś, która w ostatnich dniach przeżyła kataklizm - po publikacjach "Faktu" znalazła się na ustach całej okolicy. Jej mieszkańcy czują się upokorzeni artykułami i zapowiadają pozew sądowy przeciwko gazecie. To samo ma zamiar zrobi Od dwóch dni "Fakt" pisze o wsi Bracholin. Jej mieszkańcy mają upijać się wodą z pobliskiego jeziora, która ma zawierać alkohol Alkoholu - według "Faktu" - ma być w jeziorze 30 proc. Ciekawe? Jeszcz

  • Słabszy rok Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VAD 04-03-2008

    Niemiecki koncern prasowy Axel Springer zakończył ubiegły rok stratą netto w wysokości 288 mln euro. To skutek chybionej inwestycji w spółkę pocztową PIN Group. Z inwestycji w PIN Group koncern wycofał się w połowie grudnia, kiedy niemiecki rząd ustalił minimalne pensje dla pracowników branży pocztowej. W poniedziałek Axel Springer opublikował wstępne wyniki finansowe za ubiegły rok. Przychody (z wyłączeniem PIN Group) wzrosły o 8,5 proc. i wyniosły prawie 2,58 mld euro. Pozostałe przedsięwzięci Niemiecki koncern prasowy Axel Springer zakończył ubiegły rok stratą netto w wysokości 288 mln euro. To skutek chybionej inwestycji w spółkę pocztową PIN Group. Z inwestycji w PIN Group koncern wycof

  • List Andreasa Wiele, członka zarządu Axela Springera (odpowiada za inwestycje zagraniczne), do Wandy Rapaczyńskiej, prezes Agory

    Gazeta Wyborcza ANDREAS WIELE 26-01-2007

    Droga Wando, Próbowałem skontaktować się z Panią za pośrednictwem Pani biura, ale jak dotąd nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wyrażam szczerą nadzieję, że będę miał okazję porozmawiać z Panią lub którymś z członków Zarządu o Państwa planach dotyczących wprowadzenia na rynek bezpośredniego konkurenta "Faktu". Jak Pani wiadomo, sukces "Faktu" ma w najwyższym stopniu strategiczne znaczenie dla Axela Springera , gdyż stanowi on pierwszą próbę umiędzynarodowienia "Bilda", który jest nie tylko naszym Droga Wando, Próbowałem skontaktować się z Panią za pośrednictwem Pani biura, ale jak dotąd nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wyrażam szczerą nadzieję, że będę miał okazję porozmawiać z Panią lub któ

  • Infor PL zastawił udziały w Infor Biznesie na rzecz Axela Springera

    Gazeta Wyborcza TOMASZ PRUSEK, VADIM MAKARENKO 10-08-2010

    Przez najbliższe cztery lata "Dziennik Gazeta Prawna" raczej nie zmieni właściciela. Wynika to z informacji w rejestrze zastawów, do których dotarliśmy. Właścicielem Infor PL jest Ryszard Pieńkowski. Za pośrednictwem tej firmy kontroluje także Infor Biznes. Jednak wszystkie udziały Infor PL w Infor Biznesie (51 proc.) zostały zastawione na rzecz drugiego wspólnika - Axel Springer Polska. Stało się to pod koniec listopada 2009 r., krótko po połączeniu dwóch tytułów: wydawanej przez Infor Biznes " Ryszard Pieńkowski scementował swój mariaż z niemieckim koncernem prasowym Axel Springer. Jak dowiedziała się "Gazeta", zastawił swoje udziały w spółce Infor Biznes na rzecz wspólnika.

  • "Polskie obozy" w polskim sądzie

    Gazeta Wyborcza WRÓB 14-08-2009

    sądowego na dużą skalę, za duże pieniądze". Naczelny "Die Welt" przepraszał za "sformułowanie, które szkaluje Polskę", w internecie tekst poprawiono. O akcji sądowej MSZ nic więcej nie było słychać. Pozew o ochronę dóbr osobistych złożył w sądzie wnuk więźnia Stutthofu. Domaga się przeprosin dla siebie i wszystkich Polaków oraz zapewnienia, że "nigdy więcej taka sytuacja się nie powtórzy". Pierwszy pozew został odrzucony. Osewski wytoczył go bowiem "redakcji ?Die Welt?" i polskiej odnodze Axela Zbigniew Osewski, wnuk więźnia Stutthofu, pozywa wydawcę "Die Welt" - Axela Springera AG - za nazwanie obozu na Majdanku "byłym polskim obozem koncentracyjnym".

  • Przepraszamy

    Gazeta Wyborcza 14-04-2003

    W grafice ilustrującej sobotni artykuł o planach inwestycyjnych Axela Springera w Polsce podaliśmy błędne dane. W 2002 r. "Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio 424 tys. egz. (dane: ZKDP). Rynek prasy wygląda zaś następująco: W grafice ilustrującej sobotni artykuł o planach inwestycyjnych Axela Springera w Polsce podaliśmy błędne dane. W 2002 r. "Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio 424 tys. egz. (dane: ZKDP). Rynek p

  • "Bild" Springera o czerwonych chamach z Polski

    Gazeta Wyborcza 03-02-2007

    "Uwaga na Czerwonych Chamów!" - krzyczał wczoraj w tytule o polskich piłkarzach ręcznych internetowy "Bild" - niemiecki brukowiec Axela Springera (wydawca "Faktu" i "Dziennika" w Polsce) przed niedzielnym finałem mistrzostw świata.- Na nic Niemcom 20 tys. kibiców czy sędziowie. Zlejemy ich - mówią nasi reprezentanci. "Uwaga na Czerwonych Chamów!" - krzyczał wczoraj w tytule o polskich piłkarzach ręcznych internetowy "Bild" - niemiecki brukowiec Axela Springera (wydawca "Faktu" i "Dziennika" w Polsce) przed ni

  • Perspektywa europejska

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 24-12-2004

    Połączeniem drukarni należących do Axela Springera oraz Bertelsmanna zajmie się Komisja Europejska, a nie niemiecki urząd antymonopolowyKomisja poinformowała, że po wstępnych analizach rozpoczyna postępowanie w sprawie spółki, do której dwa niemieckie koncerny medialne wnoszą swoje drukarnie wklęsłodrukowe. "Planowana transakcja może istotnie zakłócić konkurencję, szczególnie na rynku niemieckim" - czytamy w komunikacie Komisji.Na tym, aby to Komisja zbadała sprawę, zależało prawnikom Axela Połączeniem drukarni należących do Axela Springera oraz Bertelsmanna zajmie się Komisja Europejska, a nie niemiecki urząd antymonopolowyKomisja poinformowała, że po wstępnych analizach rozpoczyna

  • Bild und Blick

    Gazeta Wyborcza HUBS, REUTERS 21-09-2002

    Szwajcarska grupa medialna Ringier rozważa fuzję z największym niemieckojęzycznym wydawcą prasy - Axel Springer Verlag Rozmowy w sprawie fuzji znacznie przyśpieszyły. W ciągu najbliższych dni zdecyduje się, do kogo trafi 40 proc. akcji Axela Springera należące dotychczas do tonącego w długach magnata medialnego Leo Kircha. Musi on spłacić wart 720 mln euro dług wobec Deutsche Banku, którego zabezpieczeniem były akcje Axel Springer. Na przeszkodzie fuzji może stanąć współpraca Ringiera z Szwajcarska grupa medialna Ringier rozważa fuzję z największym niemieckojęzycznym wydawcą prasy - Axel Springer Verlag Rozmowy w sprawie fuzji znacznie przyśpieszyły. W ciągu najbliższych dni zdecydu

  • Zbadają fuzję

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 15-12-2004

    Komisja Europejska może rozpocząć dogłębne czteromiesięczne postępowanie w sprawie połączenia drukarni należących do Axela Springera oraz BertelsmannaDwaj giganci medialni z Niemiec chcą założyć spółkę, do której wniosą swoje zakłady zajmujące się drukiem wklęsłym. Ma ona zatrudniać ok. 5 tys. osób i zarządzać drukarniami w pięciu niemieckich miastach oraz w Liverpoolu.Plany te przedstawiono Komisji w listopadzie. Niemiecki urząd antymonopolowy też chce zbadać wpływ transakcji na rynek Komisja Europejska może rozpocząć dogłębne czteromiesięczne postępowanie w sprawie połączenia drukarni należących do Axela Springera oraz BertelsmannaDwaj giganci medialni z Niemiec chcą założyć

  • Od piątku 14 kwietnia "Gazeta Wyborcza" w całym kraju będzie kosztowała 1,5 zł

    Gazeta Wyborcza - Kraj Zarząd Agory SA 13-04-2006

    Agora zdecydowała się obniżyć cenę "Gazety Wyborczej" do 1,5 zł w całym kraju w związku z ogłoszeniem ceny nowego produktu Axela Springera . Decyzja ta została podjęta, aby czytelnicy mogli dokonywać wyboru, kierując się jedynie jakością, a nie względami ekonomicznymi. Koncern Axel Springer, prawdopodobnie obawiając się, że niemiecki format trudno przyjmie się na rynku silnie zakorzenionych gazet rodzimych, rozpoczął agresywną wojnę cenową. Ten niemiecki koncern zdobył doświadczenie rynkowe Agora zdecydowała się obniżyć cenę "Gazety Wyborczej" do 1,5 zł w całym kraju w związku z ogłoszeniem ceny nowego produktu Axela Springera . Decyzja ta została podjęta, aby czytelnicy mogli dokony

  • Fotoreporterka Berlinale

    Gazeta Wyborcza JAGODA ENGELBRECHT 14-02-2004

    Erika Rabau, która od 32 lat fotografuje festiwal, uhonorowana została najwyższym odznaczeniem Berlinale - Złotą Kamerą. Urodzona w Gdańsku (daty strzeże jak największej tajemnicy), opuściła miasto wraz z matką w 1945 r. Potem poślubiła argentyńskiego pianistę i wyjechała do Buenos Aires. Fotografią zajęła się w latach 60., po powrocie do Niemiec. Dla wydawnictwa Axela Springera fotografowała ludzi polityki i kultury. Pierwszy raz na Berlinale zaproszono ją w 1972 roku. <FONT SIZE="-1 Erika Rabau, która od 32 lat fotografuje festiwal, uhonorowana została najwyższym odznaczeniem Berlinale - Złotą Kamerą. Urodzona w Gdańsku (daty strzeże jak największej tajemnicy), opuściła miasto w

  • SPROSTOWANIE

    Gazeta Wyborcza AXEL SPRINGER POLSKA SP. Z O.O. 04-02-2009

    W związku z nieprawdziwymi informacjami zawartymi w artykule "Spada sprzedaż dzienników" z 4.12.2008 r. wyjaśniamy, że:- Axel Springer Polska Sp. z o.o. nie jest "filią niemieckiego koncernu Axel Springer", lecz odrębną spółką prawa polskiego.- Dziennik "Fakt" nie jest wydawany przez " Axela Springera ". Wydawcą tytułu "Fakt. Gazeta Codzienna" jest Axel Springer Polska Sp. o.o. W związku z nieprawdziwymi informacjami zawartymi w artykule "Spada sprzedaż dzienników" z 4.12.2008 r. wyjaśniamy, że:- Axel Springer Polska Sp. z o.o. nie jest "filią niemieckiego koncernu Axel Spr

  • Ekspansja na Wschód

    Gazeta Wyborcza HUBS, REUTERS 20-12-2002

    Niemiecki koncern prasowy Axel Springer wycofa się z inwestycji telewizyjnych, zwiększy za to aktywność w branży wydawniczej w Europie Wschodniej. W wywiadzie udzielonym agencji Reuters prezes Axela Springera Mathias Deopfner powiedział, że nie widzi możliwości dalszej współpracy z partnerami, którzy przejęli udziały KirchMedia w ProSiebenSat.1 Media, i zamierza wycofać się z tej inwestycji. Axel Springer kontroluje 11,5 proc. akcji ProSiebenSat.1. Doepfner zapowiada natomiast ekspansję na Niemiecki koncern prasowy Axel Springer wycofa się z inwestycji telewizyjnych, zwiększy za to aktywność w branży wydawniczej w Europie Wschodniej. W wywiadzie udzielonym agencji Reuters prezes Axela

Polecane tematy

Inne artykuły

Wampir powraca
Targi mody
HAGA - JUGOSŁAWIA
Serduszko, skalpel I Biżuteria
Tata mi odradzał tę drogę
Skarb w mule
Pies w studni pogrzebany / Zwierzęta / W tę studzienkę mógł też wpaść człowiek
KOMUNIKACJA
Tytoń znów w sądzie
JAK NAD MORZEM ŚRÓDZIEMNYM
EUROPA WSCHODNIA 15.07
Piłkarska superliga w Anglii
Trzeci dzień Kontrapunktu. Śmierć
Cztery miliony dla KUL z testamentu
Strzał w serce
Mięso Po Staremu
WYGODNE MIESZKANIE OD REAL DEVELOPMENT
Czworonożni terapeuci
Skryj się w twierdzy / Zabezpieczanie sieci komputerowych - ogniowa ściana (1)
Talibowie u bram Massuda
Maminsynki
;) MASZ WIADOMOŚĆ
Chiński desant 50 wojów z jednym koniem w tle
www.krakow.rowery.org.pl
Arcydzieło Nicholsa!
[bez tytułu]
Dziś widzewska weryfikacja
Wina za Jedwabne do nas dociera
Nieobecni nie mają racji
[bez tytułu]
Kogo passa się skończy?
Wichury nad regionem. 3,5 tys. osób bez prądu
SPROSTOWANIE
Wpadł znajomy Kluka
Redukcja obrazka
Zarząd kosztuje 20 zł
Alexis w czerwonym smokingu
Staroście pomoże słońce
Udana różnorodność
REKORDZISTA
FIFA STRZELA GOLA
Najgorsza część miasta?
Uratują mural
Dla kogo lepiej?
Nazwij statek i pływaj za darmo
Kobiety I Śpiew
IDZIE CZAS CZYSTSZYCH RZEK?
ZAPROSZENIE. DZISIAJ, ZAPROSZENIA. JUTRO
Więcej na stypendia
[bez tytułu]
Browar oblężony
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSÓW Z 6 CZERWCA
W starej szkole zjesz ośmiorniczki
Śpiewacy kanaryjscy
Rosja ma prokuratora
Polacy uciekają z Holandii
TELEFONICZNA OPINIA PUBLICZNA 454 69 69
Róża Thun chce POrządzić
Ludzie boją się ptaków
Zniknęły pieniądze na projekt kładki nad Cybiną