Inne tagi

newsweek euro

(znalezionych: 127 )

  • Tłusty rok Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VAD 10-03-2005

    Zysk netto koncernu wydawniczego Axel Springer wzrósł w ubiegłym roku o 32 proc. i wyniósł 147,5 mln euro . Zysk operacyjny również wzrósł do rekordowego poziomu i sięgnął 335,8 mln euro (215,4 mln euro rok wcześniej). Obroty największego w Europie wydawcy prasy w ubiegłym roku kształtowały się na poziomie 2,4 mld euro . Spółka wypłaci akcjonariuszom dywidendę. Do Axela Springera należą m.in. niemieckie gazety "Bild" i "Die Welt". Polska filia spółki zatrudnia 500 osób i wydaje ponad 30 tytułów Zysk netto koncernu wydawniczego Axel Springer wzrósł w ubiegłym roku o 32 proc. i wyniósł 147,5 mln euro . Zysk operacyjny również wzrósł do rekordowego poziomu i sięgnął 335,8 mln euro (215,4 ml

  • Już w tę sobotę: mecz Polska-Dania

    strony lokalne GW - Szczecin AKR 10-05-2012

    Miejsce nie jest przypadkowe. To właśnie w tym mieście reprezentacja Danii na Euro 2012 będzie miała swoją bazę. Mecz odbędzie się w sobotę 12 maja o godz. 17.30 na Euroboisku przy ulicy Łopuskiego. Wśród polskich dziennikarzy na murawę wybiegną przedstawiciele redakcji sportowych następujących mediów: TVP 1, Polsat, Canal+, Polskie Radio, TVN, Newsweek , Eurosport, GigaSport, Tenisklub, nSport. "Towarzyski mecz będzie wspaniałą promocją naszego regionu wśród dziennikarzy z Danii" - twierdzi Reprezentacja polskich i duńskich dziennikarzy zmierzy się w meczu na stadionie w Kołobrzegu.

  • "Właściwie powinien zostać"

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS, PAP 11-08-2004

    Niemiecki Axel Springer spodziewa się w tym roku wzrostu zysków. Informacje o zmianie na stanowisku naczelnego " Newsweek Polska" szef Springera określa jako "spekulacje"W II kwartale zysk operacyjny Axel Springera wzrósł o 12 proc. i wyniósł 68,3 mln euro . To zasługa flagowego tytułu spółki - brukowca "Bild", który sprzedał więcej reklam. Na skutek wyższej ceny większe były również przychody ze sprzedaży gazety.Do wzrostu obrotów koncernu o 1,5 proc., do poziomu 622,2 mln euro , przyczynił się Niemiecki Axel Springer spodziewa się w tym roku wzrostu zysków. Informacje o zmianie na stanowisku naczelnego " Newsweek Polska" szef Springera określa jako "spekulacje"W II kwartale zysk operacyjn

  • Słabszy rok Axela Springera

    Gazeta Wyborcza VAD 04-03-2008

    przedsięwzięcia przyniosły 284 mln euro zysku (wobec 295 mln euro rok wcześniej). Zarząd proponuje zwiększenie planowanej dywidendy z 3,5 do 4 euro na akcję. Axel Springer to największy wydawca prasowy w Europie. Należą do niego tabloid "Bild" oraz opiniotwórczy "Die Welt". W Polsce spółka wydaje m.in. "Fakt", "Dziennik" oraz " Newsweek Polska". przedsięwzięcia przyniosły 284 mln euro zysku (wobec 295 mln euro rok wcześniej). Zarząd proponuje zwiększenie planowanej dywidendy z 3,5 do 4 euro na akcję. Axel Springer to największy wydawc

  • Senator, fotograf i afera z pieniędzmi

    [ DLO KI ] - Strony Lokalne Kielce GRZEGORZ WALCZAK 15-11-2016

    opisywana przez " Newsweek " miała miejsce kilka lat temu, a zatem zanim pan Kurzątkowski został pracownikiem PGZ. To jego prywatna sprawa. Artykuł nie dotyczy naszej spółki, a zatem nie jesteśmy zobowiązani do jego komentowania - mówi Magdalena Porwet, pełnomocniczka zarządu PGZ. Pieniądze otrzymywali też inni. " Newsweek " twierdzi, że 92 tys. euro dostał krakowski znajomy Włosowicza ze studiów m.in. na wyprodukowanie 60 tys. długopisów. Tygodnik pisze także, że pieniądze często wracały potem do SP Opłacano znajomych, którzy potem wpłacali darowizny na partię. Jednym z nich miał być fotograf spod Kielc.

  • W SKRÓCIE

    Gazeta Wyborcza PACH, AFP 14-03-2003

    Axel Springer wychodzi ze strat. Niemiecki gigant prasowy ogłosił, że zysk za 2002 rok wyniósł 61,2 mln euro . W 2001 r. koncern poniósł stratę w wysokości 198 mln euro . Przychody przed opodatkowaniem, odsetkami i amortyzacją (EBITA) wzrosły ponadtrzykrotnie, do kwoty 110 mln euro . Axel Springer podkreślił w swoim oświadczeniu, że taki wynik został osiągnięty pomimo 3-proc. spadku sprzedaży, do kwoty 2,77 mld euro . Według Springera branża prasowa przeżywa w chwili obecnej najgłębszy kryzys w Axel Springer wychodzi ze strat. Niemiecki gigant prasowy ogłosił, że zysk za 2002 rok wyniósł 61,2 mln euro . W 2001 r. koncern poniósł stratę w wysokości 198 mln euro . Przychody przed opodatkowa

  • Hipermarkety - tania żywność

    GW Zielona Góra WYB. ROCH 27-05-2003

    Newsweek , nr 22/2003 Dziewięć na dziesięć artykułów mięsnych produkowanych pod markę Tesco, Leader Price, Biedronkę, Geant, Real, E. Leclerc i Auchan nie spełnia nawet minimalnych wymagań jakościowych - alarmuje Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej. Inspektorzy GIIH skontrolowali w tym roku jakość żywności produkowanej pod własną marką przez hipermarkety w całej Polsce. Zakwestionowali jakość prawie 60 proc. przetworów owocowych i warzywnych. W co drugim produkcie rybnym i zbożowym Newsweek , nr 22/2003 Dziewięć na dziesięć artykułów mięsnych produkowanych pod markę Tesco, Leader Price, Biedronkę, Geant, Real, E. Leclerc i Auchan nie spełnia nawet minimalnych wymagań jakości

  • III kwartał Axel Springer

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 09-11-2006

    Zysk niemieckiego koncernu prasowego Axel Springer wzrósł w III kwartale o ponad 10 proc., z 156,3 do 173,3 mln euro , podczas gdy przychody spadły o 1,7 proc. "Po dobrym I półroczu rynek reklamowy nadal prężnie się rozwijał w letnim kwartale" - poinformował największy wydawca prasowy w Europie. W Niemczech Axel Springer wydaje m.in. bulwarówkę "Bild" oraz prestiżowy "Die Welt", a w Polsce należą do niego takie tytuły jak "Fakt", " Newsweek Polska" czy "Dziennik". W pierwszych dziewięciu Zysk niemieckiego koncernu prasowego Axel Springer wzrósł w III kwartale o ponad 10 proc., z 156,3 do 173,3 mln euro , podczas gdy przychody spadły o 1,7 proc. "Po dobrym I półroczu rynek reklamowy

  • Axel Springer zarabia i zamyka dziennik

    Gazeta Wyborcza TIGI, REUTERS 10-11-2005

    W trzecim kwartale Axel Springer, największy wydawca prasy w Europie, zarobił na czysto 156 mln euro - o 12,5 proc. więcej niż przed rokiem Jak tłumaczy spółka, lepsze wyniki były możliwe dzięki cięciu kosztów i większym wpływom z reklam. Przychody koncernu nieznacznie podskoczyły - o 0,8 proc. do 1,76 mld euro . Pod koniec zeszłego tygodnia Axel Springer ogłosił, że likwiduje regionalny dziennik "Reggel" wydawany na Węgrzech. Zamknięcie dziennika nastąpiło zaledwie rok po debiucie. - Na W trzecim kwartale Axel Springer, największy wydawca prasy w Europie, zarobił na czysto 156 mln euro - o 12,5 proc. więcej niż przed rokiem Jak tłumaczy spółka, lepsze wyniki były możliwe dzięki c

  • Biegną z Polski na kijowski Majdan

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza PAWEŁ KOŚMIŃSKI 19-11-2014

    Z Warszawy wyruszyli we wtorek. W Biegu na Majdan uczestniczy ponad 20 osób - przedstawiciele różnych mediów: TVP i Polsatu, radiowej Jedynki, TOK FM, RMF FM i Radia ZET, "Gazety Wyborczej" i serwisu Sport.pl, tygodników "Polityka" i " Newsweek ". Do ekipy dołączyła również 39-letnia policjantka z Lublina i 50-letni rolnik-pszczelarz z Ełku - laureaci ogłoszonego przez pomysłodawców konkursu. Chociaż ustalili, że jedna osoba będzie biec ciągiem po 8-10 km, Robert Korzeniowski przebiegnie 20 km - Mogliśmy polecieć do Kijowa samolotem i powiedzieć, że ich wspieramy. Ale czy bylibyśmy wtedy wiarygodni dla Ukraińców, którzy z taką determinacją walczyli o wolność? - mówi Piotr Pacewicz, dziennikarz i twórca akcji "Polska biega". Razem z grupą ponad 20 osób bierze udział w Biegu na Majdan.

  • Stratedzy PiS kontra Rutkowski

    Gazeta Wyborcza PAP 09-07-2007

    Europosłowie Adam Bielan i Michał Kamiński zapowiedzieli wczoraj wystąpienie na drogę prawną przeciwko Krzysztofowi Rutkowskiemu. Detektyw zarzucił im malwersacje finansowe i złożył doniesienie do prokuratury. Jak napisał " Newsweek ", Rutkowski miał zeznać, że w latach 2003-2004 "wyłudzali pieniądze z Parlamentu Europejskiego". - Brali delegacje na przejazd do Brukseli i Strasburga własnymi autami, a jeździli jednym samochodem. Taki kurs to zarobek rzędu 1000 euro na osobę - powiedział Europosłowie Adam Bielan i Michał Kamiński zapowiedzieli wczoraj wystąpienie na drogę prawną przeciwko Krzysztofowi Rutkowskiemu. Detektyw zarzucił im malwersacje finansowe i złożył doniesienie do pr

  • Biznesmeni idą do sądu

    Gazeta Wyborcza DAMA, EM 27-04-2004

    Sześciu biznesmenów umieszczonych przez tygodnik " Newsweek " na liście najbardziej znienawidzonych bogaczy składa pozew Według poniedziałkowej "Trybuny" od tygodnika i jego wydawcy będą się domagali odszkodowania w wysokości 10 mln euro . - Nasi adwokaci przygotowują już odpowiednie dokumenty - potwierdził nam Zbigniew Niemczycki, też umieszczony na liście. Według Niemczyckiego sprawą powinien się zająć sąd, ponieważ wymienione przez " Newsweek " osoby poniosły straty moralne. - Na nasze nazwiska Sześciu biznesmenów umieszczonych przez tygodnik " Newsweek " na liście najbardziej znienawidzonych bogaczy składa pozew Według poniedziałkowej "Trybuny" od tygodnika i jego wydawcy będą się domagali

  • Dobiec do pokoju i wolności

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza PIOTR PACEWICZ 30-10-2014

    organizuje transgraniczny bieg "Polesie". Marta Ciastoch (" Newsweek ") ma chłopaka Ukraińca. Piotr Kraśko robił "Wiadomości TVP" z Kijowa, który wiwatował na Euro 2012 i gdy rok później broczył krwią. Ale przesłanie biegu najlepiej wyraził Martin M. Šimecˇka, pisarz i dziennikarz słowacko-czeski: "Zawsze marzyłem o wędrówce przez Ukrainę - kraju zagadkowym, magicznym. Kiedy pojawiła się propozycja biegu, nie wahałem się ani sekundy. W biegu przyswaja się widoki jeszcze lepiej niż w marszu, bo jest organizuje transgraniczny bieg "Polesie". Marta Ciastoch (" Newsweek ") ma chłopaka Ukraińca. Piotr Kraśko robił "Wiadomości TVP" z Kijowa, który wiwatował na Euro 2012 i gdy rok później broczył k

  • Pełne kieszenie Axel Springer

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 18-02-2006

    Niemiecki koncern Axel Springer opublikował swoje wstępne wyniki finansowe za ubiegły rok. Zysk wzrósł o 56 proc. Wydawca szykuje się do uruchomienia nowego dziennika w Polsce Po zakończonych fiaskiem planach przejęcia spółki telewizyjnej ProSiebenSat. 1 wstępne wyniki finansowe były muzyką dla uszu akcjonariuszy Axel Springer. Choć łączne przychody wydawcy "Bilda" spadły do 2,39 mld euro z 2,4 mld euro rok wcześniej, to wpływy z reklam oraz sprzedaży egzemplarzowej tytułów wzrosły o 2,4 proc Niemiecki koncern Axel Springer opublikował swoje wstępne wyniki finansowe za ubiegły rok. Zysk wzrósł o 56 proc. Wydawca szykuje się do uruchomienia nowego dziennika w Polsce Po zakończonych fiaskie

  • GOSPODARKA W SKRÓCIE

    Gazeta Wyborcza ZAS, ISB, SYL, PAP 15-06-2010

    właścicielem ponad 170 pism - w Polsce są to m.in. "Fakt", "Przegląd Sportowy" i " Newsweek ". Z kolei szwajcarski Ringier wydaje ponad 120 tytułów w Europie i Azji. Nie prowadzi przy tym działalności w Polsce. Do spółki Axel Springer ma wnieść udziały polskich spółek: Axel Springer Polska, Viviana Investments, Infor Biznes i oFeminin.pl. Prezes UOKiK po przeprowadzeniu postępowań antymonopolowych uznał, że koncentracje nie doprowadzą do istotnego ograniczenia konkurencji na terenie Polski. Zgodnie z właścicielem ponad 170 pism - w Polsce są to m.in. "Fakt", "Przegląd Sportowy" i " Newsweek ". Z kolei szwajcarski Ringier wydaje ponad 120 tytułów w Europie i Azji. Nie prowadzi przy tym działalnoś

  • WCZORAJ PRZECZYTANE

    strony lokalne GW - Warszawa 05-04-2011

    Newsweek .pl Maciej Szczęsny, były bramkarz Legii [Kilka lat temu] kibice atakowali moją rodzinę. Poszedłem więc na "żyletę", żeby im pokazać, że nie będą mieli śmiałości i odwagi, bo zwyczajnie będą się mnie bali. I zdadzą sobie sprawę ze swojej małości. A w przypadku Jakuba Rzeźniczaka to już się stało. Dostał w twarz od bandyty - bo to już nie kibol ani nie chuligan, tylko bandyta - i jedyne, co powinien teraz zrobić, to złożyć organom ścigania doniesienie o całej sprawie. Dobrze byłoby Newsweek .pl Maciej Szczęsny, były bramkarz Legii [Kilka lat temu] kibice atakowali moją rodzinę. Poszedłem więc na "żyletę", żeby im pokazać, że nie będą mieli śmiałości i odwagi, bo zwyczajnie będ

  • Axel Springer ma TV w Turcji

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 17-11-2006

    Niemiecki koncern prasowy Axel Springer kupił udziały w Dogan TV - największej firmie telewizyjnej w Turcji. Za 25 proc. akcji Dogan TV niemiecki wydawca zapłacił 375 mln euro (480 mln dol.), wyceniając w ten sposób całą stację na 1,5 mld euro . W siedmioosobowym zarządzie tureckiej stacji zasiądą dwaj przedstawiciele Axel Springera. - Dążymy do zakupu udziałów największych stacji telewizyjnych na tych rynkach, na których Axel Springer jest już obecny, albo w krajach europejskich mających Niemiecki koncern prasowy Axel Springer kupił udziały w Dogan TV - największej firmie telewizyjnej w Turcji. Za 25 proc. akcji Dogan TV niemiecki wydawca zapłacił 375 mln euro (480 mln dol.), wycen

  • Apetyt na ProSiebenSat.1

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 20-04-2005

    SiebenSat.1 Media wyniosły w 2004 r. 1,83 mld euro .Polska filia Axel Springer zatrudnia 500 osób i wydaje ponad 30 tytułów, w tym dziennik "Fakt", tygodnik " Newsweek Polska" oraz miesięcznik "Forbes". SiebenSat.1 Media wyniosły w 2004 r. 1,83 mld euro .Polska filia Axel Springer zatrudnia 500 osób i wydaje ponad 30 tytułów, w tym dziennik "Fakt", tygodnik " Newsweek Polska" oraz miesięcznik "For

  • Zbyt groźny Springer z fuzją

    Gazeta Wyborcza PARO, REUTERS 11-01-2006

    Niemiecka Komisja ds. Koncentracji Mediów (KEK) nie zgodziła się na przejęcie spółki telewizyjnej ProSiebenSat.1 przez koncern wydawniczy Axel Springer. Argumentuje, że zyskałby on dominującą pozycję opiniotwórczą Axel Springer jest największym wydawcą prasy w Europie. Należy do niego tabloid "Bild" (sprzedaje się w blisko 4 mln egzemplarzy dziennie) oraz opiniotwórczy dziennik "Die Welt". Spółka zaoferowała 2,5 mld euro za ProSiebenSat.1, który ma największy (30-proc.) udział w niemieckim Niemiecka Komisja ds. Koncentracji Mediów (KEK) nie zgodziła się na przejęcie spółki telewizyjnej ProSiebenSat.1 przez koncern wydawniczy Axel Springer. Argumentuje, że zyskałby on dominującą pozycję

  • NOSTALGICZNA BOSONOGA DIVA

    CO JEST GRANE EP 02-09-2005

    . Można je kupić: na specjalnym stoisku informacyjnym w CHR Galaxy na parterze, empikach, CIKiT na Zamku, księgarni Acoustic i Media Markt.Szczegółowe informacje na stronie: www.Evora.concerts.plSponsor główny koncertu: Plus GSM. Mecenat: Miasto Szczecin. Sponsorzy: J&S Energy, Euro Africa, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście oraz CHR Galaxy. Artystów gości: Radisson SAS Hotel Szczecin. Patronami medialnymi koncertu są: "Gazeta Wyborcza . Można je kupić: na specjalnym stoisku informacyjnym w CHR Galaxy na parterze, empikach, CIKiT na Zamku, księgarni Acoustic i Media Markt.Szczegółowe informacje na stronie: www.Evora.concerts.plSpon

Polecane tematy

Inne artykuły

Wolność i kultura sześciolatka
[Bezrobotni, którzy po dwunastu miesiącach ...]
Pierwsze skrzypce gra Dębski
KREDYT DROGI
A TEGO DNIA...
Dzieci były świadkami
SPORT W SKRÓCIE
Na Targi jak do Disneylandu
Po 15 latach siatkarze wracają przed ratusz
Pijany poniedziałek
Euroimpreza
śmiertelny wypadek
Estończyk z ligi rosyjskiej ma być bramkarzem Wisły
[bez tytu?‚u]
Dlaczego nie ufam Pawłowi Miterowi
Zmiana banana
Zdobi i chroni
SERIAL "RANCZO" KOŚCIÓŁ ODNAWIA
STANY ZJEDNOCZONE DOMAGAJĄ SIĘ OFICJALNYCH PRZEPROSIN OD FELIETONISTY KATOWICKIEJ "GAZETY WYBORCZEJ"
Superpełnomocnik do spraw mieszkalnictwa
Stanisław Bereś, "Szuflada z Atlantydy"
Ostatnie kolejki o czapkę gruszek
Dla kogo Złoty Zamek?
Zabel awansował
Możesz przygarnąć
Przez filtry do Unii
Wyniósł srebra
Nie tylko
Myśleć... działać... istnieć
KRONIKA POLICYJNA
ZGUBY 852 51 12
Oczyścić miasto
NAJPIERW WIĄŻMY NITKI
Fetor na Milowice / EKOLOGIA. Wysypisko za kompostownię
W KOLORZE BORDO
Kogo wybiorą studenci
BIEGALI PO STARYM MIEŚCIE
Przedszkola pilnie poszukiwane
Olsztyński uniwersytet otwiera drzwi dla młodzieży w różnym wieku
Jak radzić sobie z podwyżkami
Wielki jubileusz
Kwiatki i kokardy
KIEDYŚ WSZYSCY STANIEMY W KORKU
Pierwszy zaciąg
Tanio sprzedali
Ptasie Pole
Salto
Ostro na placu Wolności
Wrocław plus Cieszyn
Nawet elektroniczne papierosy szkodzą
Młody Rolnik Stawia Na Nową Wieś W 2000 Roku
Jak Fotyga nie walczyła o Expo
Po co są te ścieżki?
MALTA 2000
UCZELNIE PO GALWAYOWSKU
Im więcej, tym lepiej?
Bezdomni budują jacht
ZAPROSZENIA
Dzieci znowu mają się gdzie bawić na bydgoskich osiedlach
Charakter ustawy, charakter posła