Inne tagi

rupert murdoch

(znalezionych: 291 )

  • RUPERT MURDOCH

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza MACIEJ CZARNECKI 15-06-2016

    Wczoraj brytyjski "The Sun", najpoczytniejsza gazeta w kraju, zdecydowanie poparł Brexit. Decyzję w tej sprawie musiał podjąć potężny właściciel tabloidu Rupert Murdoch . Urodzony w Australii 85-latek zbudował imperium po obu stronach Atlantyku. W USA kontroluje m.in. "The Wall Street Journal", "New York Post", telewizję Fox i hollywoodzką wytwórnię 20th Century Fox, w Wielkiej Brytanii - "The Sun", "The Times" i częściowo telewizję Sky. Potęgę na Wyspach stworzył dzięki bliskim związkom z Wczoraj brytyjski "The Sun", najpoczytniejsza gazeta w kraju, zdecydowanie poparł Brexit. Decyzję w tej sprawie musiał podjąć potężny właściciel tabloidu Rupert Murdoch . Urodzony w Australii 85-l

  • Rupert Murdoch - imperator

    Gazeta Telewizyjna 17-04-2009

    Gdyby szukać dziś wzorcowego magnata medialnego rodem z hollywoodzkich filmów, kandydat byłby jeden - Rupert Murdoch . Australijski biznesmen jest twardy, bezkompromisowy i ustosunkowany oraz obdarzony niebywałą intuicją. Tylko taki zestaw cech mógł uczynić ze spadkobiercy skromnego australijskiego dziennika właściciela "The Sun", "The Times", sieci telewizyjnej Fox i portalu MySpace. wtorek I tvp info I 00:00 film dokumentalny, Francja 2007

  • Rupert Murdoch rywalem CNN?

    The Wall Street Journal Europe, dodatek do Gazety Wyborczej korespondencja własna (at) 04-12-1995

    Rupert Murdoch zasugerował, że może wkrótce wejść w bezpośrednią rywalizację z Tedem Turnerem i jego Cable News Network (CNN). Brytyjski milioner zamierza bowiem stworzyć kanał telewizyjny podający wiadomości ze świata przez 24 godziny na dobę. Murdoch powiedział na spotkaniu z grupą biznesmenów w Bostonie, że brak ogólnoświatowej sieci informacyjnej stanowi "poważną lukę" w jego gigantycznym imperium mediów. Należące do Murdocha firmy News Corp., która obsługuje sieć telewizji satelitarnej w Rupert Murdoch zasugerował, że może wkrótce wejść w bezpośrednią rywalizację z Tedem Turnerem i jego Cable News Network (CNN). Brytyjski milioner zamierza bowiem stworzyć kanał telewizyjny podają

  • Rupert Murdoch przeprosi za podsłuchy

    Gazeta Wyborcza BART, MATSZA 16-07-2011

    "Przepraszamy za poważne nadużycia, jakich się dopuściliśmy. Bardzo przepraszamy za ból, do jakiego się przyczyniliśmy, choć zdajemy sobie sprawę, że samo słowo ?przepraszam? nie wystarczy" - tak według "Financial Timesa" będzie brzmiała treść ogłoszeń. Pod wydrukowanym zwykłym tekstem na białym tle podpisany będzie Rupert Murdoch , właściciel globalnej korporacji medialnej News International. Ta medialna kampania ma wyciszyć emocje towarzyszące aferze podsłuchowej, w którą zamieszani byli "Przepraszamy" - ogłoszenia z takim nagłówkiem znajdą się w dzisiejszych wydaniach najważniejszych brytyjskich dzienników. W ten sposób Murdoch próbuje wybrnąć z podsłuchowego skandalu, który zatrząsł jego medialnym imperium.

  • Rupert Murdoch: Płaćcie za newsy w internecie

    Gazeta Wyborcza TOMASZ GRYNKIEWICZ 04-04-2009

    czytelnikom. Właściciel News Corp. nie zdradził jednak, czy chodzi o czytnik oparty na tej samej technologii, dodał jedynie, że projekt jest we wstępnej fazie. [Podpis pod fot.] Na zdjęciu czytnik Kindle do e-gazet. O podobnym urządzeniu myśli Rupert Murdoch czytelnikom. Właściciel News Corp. nie zdradził jednak, czy chodzi o czytnik oparty na tej samej technologii, dodał jedynie, że projekt jest we wstępnej fazie. [Podpis pod fot.] Na zdjęciu czytnik

  • Rupert Murdoch dostanie "The Wall Street Journal"?

    Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO, REUTERS, AP, WSJ 04-06-2007

    Warta 5 mld dol. oferta kupna "WSJ" skłóciła rodzinę Bancroftów. Zmiana właściciela gazety jest jednak coraz bardziej możliwa Rupert Murdoch walczy o przejęcie gazety od ponad miesiąca. Jej wydawca - notowana na nowojorskiej giełdzie Dow Jones & Co. - skupia także agencję informacyjną Dow Jones Newswires, magazyn "Baron's" oraz portal finansowy MarketWatch.com. Kontrolowany przez magnata koncern medialny News Corp. zaproponował za to Warta 5 mld dol. oferta kupna "WSJ" skłóciła rodzinę Bancroftów. Zmiana właściciela gazety jest jednak coraz bardziej możliwa Rupert Murdoch walczy o przejęcie gazety od ponad miesiąca. Jej wyda

  • RUPERT MURDOCH

    Gazeta Wyborcza VAD 16-02-2002

    Jest pierwszym magnatem medialnym, który może być potworem dla całego świata. To uosobienie globalizacji" - napisał o nim William Showcross, dziennikarz "Time'a". Murdoch urodził się w Australii. W 1950 r. w spadku po ojcu dostał pierwszą gazetę lokalną "Adelaide News". Kupował tytuły w Melbourne, Nowym Jorku i Londynie. W latach 80. ruszył na Hollywood i przejął wytwórnię filmową 20th Century Fox oraz sieć telewizyjną Fox Network. Żeby móc je kupić, zmienił obywatelstwo na amerykańskie. Potem Jest pierwszym magnatem medialnym, który może być potworem dla całego świata. To uosobienie globalizacji" - napisał o nim William Showcross, dziennikarz "Time'a". Murdoch urodził się w Australii. W

  • Rupert Murdoch chce Brexitu

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza MACIEJ CZARNECKI 15-06-2016

    prasowego Ruperta Murdocha tabloid sensacyjnie donosił na czołówce, iż "królowa popiera Brexit", co wywołało dementi pałacu Buckingham. "The Sun" utrzymywał, że królowa zdradziła swoje poglądy podczas nieoficjalnej rozmowy z b. wicepremierem Nickiem Cleggiem, przy okazji lunchu na zamku Windsor. Dotąd jednak szefowie gazety zastrzegali, że nie zdecydowali jeszcze, po której stronie barykady staną. O mocnym wsparciu dla brexitowców musiał zapewne postanowić sam Murdoch , który - mimo afery podsłuchowej z Najpoczytniejsza gazeta na Wyspach Brytyjskich - "The Sun" - poparła wyjście kraju z UE. Tamtejsza prasa w ogóle jest mocno eurosceptyczna. W sondażach na razie Brexit górą.

  • Rupert Murdoch rozmawia o "WSJ"

    Gazeta Wyborcza VAD, REUTERS 02-06-2007

    Rodzina Bancroftów kontrolująca Dow Jones & Co. spotka się z magnatem medialnym Rupertem Murdochem, żeby omówić jego ofertę. Perłą w koronie Dow Jones & Co. jest znany na całym świecie dziennik ekonomiczny "The Wall Street Journal". Murdoch złożył ofertę wartą 5 mld dol. i walczy o przejęcie tej firmy. Większość rodziny Bancroftów do tej pory opierała się sprzedaży gazety, którą wydaje od 125 lat. Popiera ją część akcjonariuszy mniejszościowych. Jednak w czwartek wieczorem Bancroftowie Rodzina Bancroftów kontrolująca Dow Jones & Co. spotka się z magnatem medialnym Rupertem Murdochem, żeby omówić jego ofertę. Perłą w koronie Dow Jones & Co. jest znany na całym świecie dziennik ekono

  • Murdoch odchodzi z Rosji, bo mu tam za dobrze

    Gazeta Wyborcza WACŁAW RADZIWINOWICZ, MOSKWA 17-11-2009

    Jak pisze moskiewski dziennik "Wiedomosti", należąca do pochodzącego z Australii miliardera News Corp. usiłuje znaleźć chętnych na trzy radiostacje: Nasze Radio, Best FM oraz Ultra. Te stacje, słuchane przede wszystkim w Moskwie, w tym roku, jak obliczają eksperci, powinny przynieść dochód od 3 do 7 mln dol. Murdoch chciałby otrzymać za nie 16 mln. Rupert Murdoch (na zdjęciu) próbuje znaleźć kupca także na swoją zajmującą się reklamą zewnętrzną firmę News Outdoor. To spory biznes, którego Rupert Murdoch, amerykański magnat medialny, próbuje sprzedać swój biznes w Rosji, póki mu go - jak mówi - "nie ukradli".

  • Time Warner mówi "nie"

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza VADIM MAKARENKO, REUTERS, BLOOMBERG 17-07-2014

    odbywającej się co roku na początku lipca w Sun Valley większość dyskutowała o możliwych zakupach nieco mniejszych spółek, jak np. Discovery Communications. Tymczasem według dziennika "Wall Street Journal" już w czerwcu Rupert Murdoch był po rozmowach z kierownictwem Time Warner, które stanowczo odmówiło. Pisemna oferta od 21st Century Fox wpłynęła w lipcu i została formalnie przedstawiona zarządowi oraz radzie nadzorczej. W środę dziennik "WSJ" przytoczył czerwcową opinię analityka z firmy Janney Capital Rupert Murdoch złożył ofertę przejęcia imperium Time Warner. Zaproponował 80 mld dol., ale właściciel HBO i CNN ofertę odrzucił.

  • Czarna żmija i kolano księcia Walii

    [ DGW RP ] - Gazeta Wyborcza WOJCIECH ORLIŃSKI 29-12-2012

    . egzemplarzy. Tyle że "Guardian", choć niskonakładowy i zagrożony zamknięciem z powodów finansowych, na jednym nie oszczędza - na porządnym dziennikarstwie śledczym. Takim jak seria artykułów Nicka Daviesa o aferze podsłuchowej "News of the World". Ostatnie takie przyjęcie Ostatnie takie przyjęcie Latem 2010 r. wydawało się, że aferę ostatecznie zamieciono pod dywan i multimiliarder Rupert Murdoch , jeden z najbogatszych i najbardziej wpływowych ludzi świata, właściciel m.in. "Wall Street Journal Rupert Murdoch był najpotężniejszym człowiekiem na Wyspach. Powaliła go podłość, na którą jego ludzie pozwolili sobie wobec zamordowanej dziewczynki

  • Murdoch jeszcze do nas wróci

    Gazeta Wyborcza JACEK PAWLICKI, MZ, ROZMAWIAŁ JACEK PAWLICKI 15-07-2011

    , czy potrzebujemy nowych regulacji, czy też wystarczy odpowiednio przestrzegać tych, które już są. Gazety w Wielkiej Brytanii, podobnie jak i w całej Europie, mają kłopot z powodu spadającego czytelnictwa. To pogoń za nakładem skłoniła tytuły Murdocha do łamania prawa? - Ależ "News of the World" był niewiarygodnie popularną gazetą z dużym nakładem (ok. 3 mln) i ogromną rzeszą czytelników (ok. 7 mln osób)! Na skutek skandalu Rupert Murdoch musiał w środę wycofać się z planu całkowitego przejęcia Rupert Murdoch nie jest ucieleśnieniem samego zła, jest jednym z wielu potentatów medialnych, którzy uciekali się do manipulacji, by osiągnąć własne cele - mówi o brytyjskiej aferze podsłuchowej politolożka z University of Leeds

  • Pani Gangrena

    Wysokie Obcasy Kraj TEKST JACEK PAWLICKI 30-07-2011

    historii seksistowskiego "Suna". Była nią do roku 2007. W 2009 roku wspięła się na ostatni jak dotąd szczebel drabiny swej niezwykłej kariery. Magnat prasowy Rupert Murdoch , którego zaufanie i przyjaźń zaskarbiła sobie przez lata, uczynił z niej dyrektor News International, brytyjskiej części swego koncernu News Corp. Pod nią znalazły się jego brytyjskie tytuły prasowe: "Sun", "News of the World", "Times" i "Sunday Times". Byli bardzo blisko - jak ojciec i córka. Kiedy przyjeżdżał do Londynu, nie Bliska przyjaciółka premiera Camerona. Rupert Murdoch traktował ją jak piątą córkę. Rebekah Brooks długo trzęsła brytyjskimi mediami, którymi rządzą głównie faceci. Teraz tkwi po uszy w ponurej aferze podsłuchowej

  • MySpace pod młotek

    Gazeta Wyborcza TOMASZ GRYNKIEWICZ 14-01-2011

    . Odnowiony kontrakt tej klauzuli już nie zawiera. Kto mógłby kupić MySpace? Jedna z plotek mówiła, że Zynga, producent gier społecznościowych. Dziś obstawia się, że Murdoch znajdzie nabywcę wśród funduszy inwestycyjnych. Gdy przed laty Rupert Murdoch przejął serwis MySpace, wielu zazdrościło mu intuicji. Dziś News Corp. myśli, jak się go pozbyć

  • Murdoch upokorzony

    Gazeta Wyborcza JACEK PAWLICKI 14-07-2011

    inwestycji Murdocha, czy też część większego planu. Należący do jego imperium amerykański "The Wall Street Journal" napisał w środę, że magnat prasowy rozważa wycofanie się z brytyjskiego rynku... Murdoch to twardy i bezwzględny gracz. W zeszły czwartek nie zawahał się zamknąć liczącej 168 lat bulwarówki "News of the World", która znalazła się w centrum skandalu podsłuchowego, by ratować swoje inne brytyjskie tytuły. News Corp., który ma już prawie 40 proc. akcji zatrudniającej 16,5 tys. ludzi BSky Rupert Murdoch niespodziewanie zrezygnował z przejęcia satelitarnej telewizji BSkyB. To dla niego wielkie upokorzenie - mówią eksperci. Premier Cameron ujawnia szczegóły śledztwa w sprawie podsłuchów

  • Dobierają się do Murdocha

    Gazeta Wyborcza JACEK PAWLICKI, RIM 13-07-2011

    sprawie w parlamencie. Nie byłoby ono wiążące, ale byłoby formą nacisku, by Murdoch zrezygnował z zakupu BSkyB. Przyparty do muru rząd stwierdził, że poprze wniosek laburzystów. Afera podsłuchowa pośrednio i tak uderza w premiera Camerona. Od 2007 r. do stycznia br. jego głównym doradcą medialnym był Andy Coulson, redaktor naczelny "News of the World" w latach 2003-06. Aresztowano go w piątek i choć wyszedł za kaucją, ciążą na nim poważne zarzuty - jest podejrzany o udział w nielegalnych podsłuchach Oficerowie Scotland Yardu prowadzący śledztwo w sprawie nielegalnych podsłuchów zleconych przez "News of the World" sami byli podsłuchiwani przez brytyjski brukowiec. Właściciel tabloidu Rupert Murdoch ma stanąć przed parlamentarną komisją, może też mieć problemy w USA

  • MySpace sprzedany za grosze

    Gazeta Wyborcza TOMASZ GRYNKIEWICZ 01-07-2011

    Nowym właścicielem MySpace zostanie dom mediowy Specific Media specjalizujący się w internecie. To także właściciel jednej z większych w USA sieci reklamowych. Specific Media za MySpace zapłaci 35 mln dol. Według nieoficjalnych informacji News Corp. chciał uzyskać ze sprzedaży serwisu 100 mln dol. - Wierzymy, że odbudujemy tę markę. Mamy pomysł, jak przywrócić jej wigor i życie - mówi Tim Vanderhook, szef Specific Media. Właśnie w tym celu firma ściąg-nęła... Justina Timberlake?a, który zainwest Po sześciu latach Rupert Murdoch pozbywa się byłego króla serwisów społecznościowych - za MySpace dał w 2005 r. prawie 600 mln dol. Teraz sprzedaje za 35 mln dol., głównie w akcjach. A MySpace ma uratować... Justin Timberlake.

  • Miliard za klub

    Gazeta Wyborcza [-] 10-09-1998

    Miliard dolarów zapłacił za klub piłkarski Manchester United magnat medialny Rupert Murdoch . Kibice protestują, działacze się obłowią. Czytaj - s. 33 Miliard dolarów zapłacił za klub piłkarski Manchester United magnat medialny Rupert Murdoch . Kibice protestują, działacze się obłowią. Czytaj - s. 33

  • Springer z Murdochem

    Gazeta Telewizyjna 09-10-1993

    Australijsko-brytyjski magnat mass mediów Rupert Murdoch i niemiecka stacja PRO 7 (koncern Kirch/Springer) przygotowują wspólnie na niemiecki rynek angielskojęzyczny program. Ma być on nadawany z satelity Astra i kodowany. Australijsko-brytyjski magnat mass mediów Rupert Murdoch i niemiecka stacja PRO 7 (koncern Kirch/Springer) przygotowują wspólnie na niemiecki rynek angielskojęzyczny program. Ma być on nadawany z

Polecane tematy

Inne artykuły

Będzie kara
Czym pokryć dach?
Nocna Kolej Miejska
Giga-gigant
Chcą powstrzymać eksmisję Wisły
Gole z blachą w nodze
Koszykarki Uteksu Rybnik wygrały, ale miały za dużo strat
NIE PO POLSKU
Fala na placu
W SKRÓCIE
KONIEC ROCKA W KATOWICACH
Polonia 2011 odpadła
Zaglądają do pieca
Ceny biletów bez zmian
Róg i romantyczny kanon
Dobrucki: - Ojojoj! / żużel - I Liga / Niesamowity mecz w Pile
Popkultura zamiast pomników
Warta kontra Mięciel i Kosecki
Jeśli nie chcesz się spóźnić / Kłopoty na drogach
Skrzypek: euro w 2012 roku
CO, GDZIE, KIEDY
godz. 19.30 Gliwice
Flaga w dół
Księża kontra księża dla Biesłanu
Dzień powrotów
[bez tytułu]
KAMPANIA 30-DNIOWA. KTO W KTÓREJ KOALICJI
IMPREZY
Próbny sprawdzian z Operonem
Marzena Wróbel zostaje w PiS
Sztuka wychodzi na ulicę
Robot pomoże chorym na alzheimera
Darować Kaddafiemu?
Zdarzyło się w "Koperniku"...
[Sejmowe komisje...]
Zabił czy nie zabił?
Wrocław się bogaci, ale gdzie mu do Kobierzyc
Tak wygląda Ningbo
Goya, patrz i słuchaj
Oj, będzie biało-czerwono!
Natura pokonała Wilka
Problemy z wizją
NA DOBRY HUMOR
Alf na rowerze
PRZEGRAŁ KRZYŻ, WALCZY O POMNIK
;) Masz wiadomość
Ogrzewanie podłogowe zmniejsza zużycie energii
Szkoła doceniona
KRONIKA POLICYJNA
Ożywienie w Eurolandzie
Nie uciekaj przed sylwestrowymi dziadami, one zapewnią ci szczęście i odgonią złe moce, śmierć, Żyd, panna młoda, niedźwiedź, diabły, konie
TELEFONICZNA OPINIA PUBLICZNA
Kup auto z wyprzedaży
PYTANIE O PASERSTWO
Wyjaśniamy
Dramat Tomasza Golloba
Ziemia pod zieleń
Jaką rolę Higgs odgrywa we współczesnych teoriach?
Sprostowanie
Młodzi gniewni